فرماندار یزد خواستار شد؛

ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از نامزدهای احتمالی یزد

فرماندار یزد در سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: تمام فعالیت‎های نامزدهای انتخاباتی رصد می‎شود و هرگونه تخلف و تبلیغات خارج از عرف انتخابات و یا استفاده از امکانات دولتی که توسط کاندیداهای احتمالی صورت گیرد، در سوابق و بانک اطلاعاتی آنها درج خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد به ریاست فرماندار یزد تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با اشاره به اهمیت انتخابات های پیش رو اظهار داشت: دشمنان به اهمیت این دو انتخابات واقف بوده و قصد دارند همانند گذشته با جو سازی و به کارگیری رسانه های معاند در اجرای صحیح و اصل انتخابات مشکلاتی را ایجاد کنند.

فرماندار یزد در ادامه با تأکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از نامزدهای احتمالی گفت: تمام فعالیتهای نامزدهای انتخاباتی رصد میشود و هرگونه تخلف و تبلیغات خارج از عرف انتخابات و یا استفاده از امکانات دولتی که توسط کاندیداهای احتمالی صورت گیرد، در سوابق و بانک اطلاعاتی آنها درج خواهد شد.

 وی با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان از حیث برگزاری منظم جلسات به نسبت سایر شهرستان های استان از لحاظ کیفی و کمی از وضعیت مناسبی برخوردار است اضافه کرد: باید مقدمات انتخابات به طور شایسته در شهرستان فراهم شود تا در روز انتخابات مردم با اطمینان کامل در آن حاضر شوند.

 فرماندار یزد در پایان بر ضرورت تبیین اهمیت این دو انتخابات در آینده کشور به اقشار مختلف مردم تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی دبیرخانه ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری جلساتی با حضور دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، احزاب و گروه های سیاسی و … شد.

بخش نظردهی بسته شده است..