مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد:

سرمایه گذاری ۵۸۷ میلیارد ریالی در پروژه های عمرانی شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: در 2 ساله فعالیت دولت تدبیر و امید بالغ بر 587 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد هزینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، سید مسعود عظیمی در بازدید از نواحی صنعتی هرات و مروست با بیان اینکه تا کنون مبلغ قابل توجهی صرف ایجاد زیرساختهای مورد نیاز شده است، اظهار داشت: با بهره برداری و اتمام پروژه عمرانی در دست اجرا، تحول مناسبی در زیرساخت ها و امکانات زیربنایی مورد نیاز سرمایه گذاران ایجاد خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: طی ۲ سال اخیر حدود ۱۰۰ قرارداد مشاوره و اجرای طرح های عمرانی در راستای توسعه و تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی استان با پیمانکاران و مشاوران ذیصلاح منعقد شده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد  تصریح کرد: این پروژه های عمرانی در بخش های خدمات زیربنایی شامل آب، برق، گاز و مخابرات و همچنین توسعه و تکمیل زیرساختها شامل آسفالت، جدول گذاری، ساخت ابنیه و ساختمان، تصفیه خانه فاضلاب، مخازن آب، شبکه های برق رسانی، شبکه های توزیع گاز و … انجام شده است.
عظیمی با بیان اینکه در سال جاری نیز سیاست توسعه کیفی شهرکها و نواحی صنعتی بعنوان اولویت اصلی در این بخش ادامه خواهد یافت افزود: امسال نیز پروژه های عمرانی متعددی با توجه به اولویت بندی و نیاز شهرکها پیش بینی شده است که امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم محقق شود.
وی با تاکید بر لحاظ کردن کیفیت در اجرای طرح های عمرانی در کنار توجه به سرعت گفت: در مراحل مختلف بررسی و نظارت های لازم توسط مشاوران، ناظران مقیم و ناظران عالی از ابتدا تا پایان پروزه های صورت می گیرد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..