تخفیف به مودیان عوارض ساختمانی یزد

no-thumbs

اعضای شورای اسلامی شهر یزد با بررسی پیشنهاد شهرداری با اعطای تخفیف 30درصدی به مودیان عوارض ساختمانی مانند عوارض پروانه یا عوارض ابقای بنا که بدهی عوارض خود را تا عید غدیر خم به صورت نقد پرداخت کنند، موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از همشهری، در این پیشنهاد آمده بود که شهرداری تصمیم دارد با اطلاع‌رسانی و پوشش تبلیغاتی مناسب و به میمنت ایام مبارک دهه کرامت، اعیاد سعید قربان و غدیرخم، به تمام مؤدیانی که انواع عوارض ساختمانی را تا عیدغدیر پرداخت کنند، تخفیف دهد. اعضای شورای شهر با بررسی این لایحه، ارائه تخفیف را تصویب کردند. به این صورت، مودیانی که بدهی عوارض را تا موعد تعیین شده به صورت نقد پرداخت کنند مشمول تخفیف ۳۰ درصدی خواهند شد. همچنین مودیانی که شیوه پرداخت نقد و اقساط را برای پرداخت بدهی عوارض خود انتخاب کنند نیز مشمول تخفیف ۱۵ درصدی می‌شوند.
 یکی از اعضای شورای شهر در این جلسه، بر اساس مصوبه اخیر شورا مبنی بر اعلام نظر اعضای شورای شهر برای اجرای طرح‌های معماری و شهرسازی، خواستار نظارت بر صدور مجوز ساخت هتل در شهر شد.
«مرتضی شایق» گفت: با توجه به این‌که اعضای شورای اسلامی شهر مصوب کردند که هرگونه طرح شهرسازی، معماری و عمرانی باید بعد از تصویب در شورای شهر به مرحله اجرا برسد، هتل‌هایی که قرار است در شهر ساخته شوند نیز باید مصوبه شورای اسلامی شهر را دریافت کنند. وی در ادامه درباره پیگیری‌های کمیسیون نظارت و پیگیری شورا درخصوص وضعیت پارک‌ها و فضای سبز شهر، گزارشی ارائه کرد و افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اقداماتی را برای بهسازی پارک‌های درون محله‌ای آغاز کرده و فعالیت‌های عمرانی نیز در پارک غدیر انجام شده است.
این عضو شورای شهر از اعضای شورا خواست از تمام پارک‌های شهر بازدید کنند.
در این جلسه شورای اسلامی شهر همچنین درباره تامین اعتبار ساخت مسجد در میدان مرکزی میوه و تره‌بار یزد بحث و تصمیم‌گیری شد.

بخش نظردهی بسته شده است..