تساوی تیم تکواندو قم در لیگ کشور برابر نماینده یزد

no-thumbs

رئیس هیئت تکواندوی قم از سومین تساوی تیم تکواندوی قم در لیگ کشور برابر نماینده یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: هفته هفتم رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه برگزار شد و تیم تکواندوی قم برابر هیئت تکواندوی بافق به تساوی رسید.

وی افزود: تکواندوکاران قمی که پیش از این در لیگ صاحب یک پیروزی، ۲ تساوی و ۳ شکست شده بودند در تهران برابر تیم هیئت تکواندوی بافق به نمایندگی از یزد قرار گرفتند و برابر این تیم به تساوی رضایت دادند.

رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: تکواندوکاران دو تیم در این مسابقه در ۱۰ وزن برابر هم صف آرایی کردند که تیم هیئت تکواندوی قم با پیروزی در ۵ وزن و شکست در ۵ وزن در ‌‌‌نهایت برابر حریف به تساوی رسید.

جمشیدی بیان کرد: هشتمین مسابقه نماینده قم برابر تیم تکواندوی فرمانیه تهران که از تیم‌های مدعی این مسابقات است برگزار می‌شود و نماینده امیدوار است از این مسابقه کسب امتیاز کند.

وی عنوان کرد: تیم تکواندوی قم هفته گذشته در مصاف با هیئت تکواندوی خوی ۷ بر ۳ پیروز شد و سپس برابر آینده سازان استیل البرز به تساوی رسید.

رئیس هیئت تکواندوی قم تصریح کرد: تیم‌های فرمانیه، هیئت تکواندو لاربم، آموزشگاه مژدهی، بسیج شهید شیرودی بروجرد، هیئت تکواندوی قزوین، هیئت تکواندوی اهواز، و هیئت تکواندوی بافق دیگر حریفان قم در این مسابقات هستند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: نیما عباس آبادی، محمد حسین امیری، امیر رضایی، حمید رضا مرادی، زین العابدین جبالی، حسین باقرشی خانی، علیرضا محمدی روشن، عمران یارجانعلی، محمد جواد باقری، کیوان کاظمی، محمد حسن نایه، مجتبی هاشمی، امیرمحمد باقری و یاسین آقازیارتی اعضای تیم تکواندوی قم در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

بخش نظردهی بسته شده است..