معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد یزد :

امتحانات پایان ترم ۲۱۲۰ دانشجو در یزد

no-thumbs

دکتر المدرسی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد یزد از آغاز امتحانات پایان ترم نیمسال تابستان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد از تاریخ 8 لغایت 17شهریور 94 به مدت 10 روز خبر داد.

وی اظهار نمود : در جلسه هماهنگی برگزاری امتحانات پایانی ترم تابستان که با حضور عوامل اجرایی امتحانات این واحد برگزار شد، بر رعایت آئین‌نامه‌های مربوط به برگزاری امتحانات پایان ترم، از فراهم بودن شرایط امن و ایده‌ال برای حضور منظم دانشجویان در این امتحانات تاکید شد .

معاون آموزشی واحد یزد افزود : امتحانات پایانی ترم تابستان واحد یزد با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانشجویان مشغول به تحصیل ترم تابستان از ۸ لغایت ۱۷ شهریور۹۴ به مدت ۱۰روز در ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر سلطانی این دانشگاه در حال برگزاری است .

وی با تاکید بر صحت و سلامت برگزاری امتحانات ، نظم و انضباط و اجتناب از وارد کردن هرگونه اضطراب و استرس به دانشجویان، گفت: با هدف افزایش رضایت مندی و رفاه حال دانشجویان، زمان برگزاری امتحانات نیمسال تابستان ۹۴ واحد یزد در کلیه رشته ها از تاریخ ۸ شهریور ماه در ۳ نوبت امتحانی ۱۱ – 8 ، ۱۳ – 11 و ۱۷ – ۱۴ انجام و در حال برگزاری است .

دکتر سید علی المدرسی تصریح کرد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با دارا بودن ۲۳ رشته دکتری و ۶۳ رشته کارشناسی ارشد و ۷۴ رشته کارشناسی و کاردانی و با دارا بودن تزدیک به ۱۶۰۰۰ دانشجو با پایان بردن موفقیت‌ آمیز کلاس‌ های ترم تابستان امتحانات خود را با برنامه‌ ریزی و مدیریت دقیق و در فضایی آرام و مطلوب آغاز  کردند.

وی افزود : ابتکار تهیه پاسخنامه منحصر به فرد هر دانشجو با درج مشخصات کامل شخصی و امتحان مربوطه، همچنین الصاق کارت شناسایی عوامل اجرایی روی سینه، تعویض و تجهیز صندلی‌های جدید و مخصوص دانشجویی، نصب بنرهای راهنمایی و هشداردهنده و … حال و هوایی خاص به امتخانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد داده است .

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد یزد  با بیان این که برگزاری منظم و سالم یکی از رسالتهای مهم علمی و فرهنگی در دانشگاه ها است افزود: با برنامه ریزی دقیق و منظم علاوه بر ارتقاء زیرساخت های دانشگاه بایستی در راستای افزایش بار علمی دانشجویان نیز تلاش های زیادی صورت پذیرد .

المدرسی همچنین طی بازدیدی از محل برگزاری امتحانات گفت: با توجه به فصل گرما درتمامی حوزه ها ی امتحانی سیستم سرمایشی باید در حد مناسب ولازم وجود داشته باشدوتمرکزدانشجو نبایدتحت تأثیرمشکلات حاشیه ای قرارگیرد.

نامبرده همچنین  از نزدیک با عوامل اجرایی امتحانات گفتگو و از زحمات آنان قدرانی کرد .

 

بخش نظردهی بسته شده است..