یک مقام مسئول خبر داد:

فروش ۵۷۰میلیونی فیلم محمد رسوال الله در یکی از سینماهای یزد/استقبال بی نظیر یزدیها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اکران سه روز گذشته آخرین ساخته‌ی "مجید مجیدی" با عنوان "محمد رسول الله" در دو سینمای یزد، استقبال مردم دارالعباده از این فیلم را پرشور خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز"علی غیاثی ندوشن"در خصوص اکران عمومی فیلم محمد رسول‌الله(ص) تصریح کرد: اکران این فیلم از روز پنج‌شنبه پنجم شهریورماه در دو سینمای جام‌جم و تک در شهر یزد آغاز شده است.

وی ادامه داد: این فیلم در پردیس سینما تک در سه سالن و در سانس‌های ۱۷ تا ۲۳ و در سینما جام‌جم نیز در دو سالن و در سه سانس ۱۸، ۲۰ و ۲۲ در حال اکران است و تاکنون با استقبال پرشور مردم مواجه شده ‌است.

غیاثی با بیان این که اکران این فیلم محدوده زمانی مشخصی ندارد، خاطرنشان کرد: اکران این فیلم تا هر زمان که استقبال مردمی وجود داشته باشد، ادامه دارد.

این مسئول عنوان کرد: اکران این فیلم در استان تنها در شهر یزد شروع شده و در شهرستان‌های اردکان، ابرکوه و تفت هم به محض تجهیز سینماها به سیستم دیجیتال، اکران خواهد شد.

"احسان شوق‌الشعراء" مدیر سینما تک یزد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تایید استقبال مردم از این اکران عمومی، میزان فروش اکران سه روز گذشته فیلم مذکور در این پردیس سینمایی را ۵ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان اعلام کرد.

البته "محمدحسین علیرضایی" مدیر سینما جام‌جم یزد علی‌رغم پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از ارائه میزان فروش سه روزه این سینما از اکران محمد رسول الله خوداری کرد ولی میزان فروش و استقبال مردم از اکران این فیلم را بسیار خوب بیان کرد.

گفتنی است؛ فیلم "محمد رسول الله" آخرین ساخته‌ی "مجید مجیدی" محصول ۱۳۹۳ سینمای ایران است که در ان داستان زندگی حضرت محمد‌ آخرین پیامر خدا را روایت می‌کند.

در این فیلم علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی، محسن تنابنده، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور، حمیدرضا تاج دولت، صادق هاتفی، محمد عسگری، هدایت هاشمی، نگار عابدی، پانته‌آ مهدی‌نیا و جعفر قاسمی به ایفای نقش پرداخته‌اند

بخش نظردهی بسته شده است..