نصب بیش از ۶۰ هزار پلاک پستی در استان یزد

no-thumbs

مدیر کل پست استان یزد با اشاره به ضرورت ارتقاء و به روز‌رسانی خدمات پستی در استان یزد، گفت: تاکنون بیش از 60 هزار پلاک پستی در استان نصب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز"مسعود دهقان"با بیان این که تحولات سریع و پرشتاب تکنولوژی، مهمترین دلیل تغییر نیاز و ایجاد نیازهای جدید در جامعه است، اظهار کرد: زیرساخت‌های مناسب جهت ارائه خدمات فیزیکی، الکترونیکی و مالی در شبکه پستی فراهم  و بصورت مستمر به روز رسانی می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ارتقاء خدمات پستی با هدف کاهش رفت و آمد های غیرضروری و ایجاد امنیت در جامعه، گفت: فراهم کردن امکان دریافت مرسولات، امانات و ارائه خدمات در آدرس متقاضی، از جمله اقدامات شرکت پست در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است .

دهقان راه‌اندازی سرویس پست ویژه با هدف انتقال سریع کالا و مرسولات پستی، راه‌اندازی سرویس کرایه در مقصد، راه اندازی سرویس خرید و فروش اینترنتی با هدف خرید و فروش در سطح بین المللی، سرویس امانات پستی و حمل کالاهای تجاری، سرویس TLS و خدمات اینترنتی و الکترونیکی باجه ای را از جمله اقدامات شرکت پست عنوان کرد.

وی با اشاره به رویکرد جدید شرکت پست، شعار " پست هوشمند در خدمت مردم" را از مهمترین ملاک‌های اجرایی این شرکت در دوره جدید دانست.

این مسئول، هوشمندسازی توزیع پست با دستگاه‌های پیشرفته PDA  را با هدف افزایش سرعت، دقت توزیع و نمایش دقیق سیر مرسولات پستی از زمان قبول تا توزیع، پیاده سازی زیرساخت مبادله یکپارچه پست با هدف کاهش خطا و افزایش سرعت در فرآیندهای پستی، را ه اندازی سامانه همراه پست #۱۹۳* با هدف ارائه خدمات متنوع پستی به وسیله تلفن همراه و راه‌اندازی پست لجستیک با هدف این ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرفکننده را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارائه خدمات بهتر، سریع‌تر و مطمئن‌تر در شرکت پست استان دانست.

وی با اشاره به ضرورت معرفی خدمات دولت و اقدامات انجام شده به صورت شفاف و کامل برای اقشار مختلف جامعه، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه های خدمت‌گزار به مردم دانست و عنوان کرد: هفته دولت  هفته گرامیداشت کسانی است که تمام همت و سعی خود را برای پیشبرد اهداف نظام و تأمین رفاه مردم بکار گرفته‌اند.

دهقان در ادامه چاپ تمبر خدمت به منظور ایجاد بستر مناسب اطلاع رسانی از خدمات و تولیدات انجام شده توسط سازمان‌ها، بانک‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی و غیر دولتی با قابلیت برگزاری مراسم رونمایی تمبر را از دیگر اقدامات انجام شده در اداره کل  پست استان یزد دانست.

وی با اشاره به بهنگام‌سازی اطلاعات کدپستی ده رقمی روستاها وشهرهای استان در سال ۹۲، گفت: نصب ۶۰ هزار و ۷۰۸ فقره پلاک درب اماکن شهری، کسب رتبه های  برتر کیفیت و عملکرد بین ادارات کل پس استان‌ها از دیگر اقدامات و دستاوردهای این اداره کل در سال گذشته بوده است.

مدیر کل پست استان در پایان نیز ارائه گواهی کدپستی و آدرس استاندارد با امکان جانمایی نقشه و نمایش طول و عرض جغرافیایی، راه‌اندازی سرویس تمبر یادبود، سرویس تمبرشخصی و تمبر اختصاصی، سرویس کارت پستال الکترونیکی و راه‌اندازی سرویس پست مستقیم را از دیگر اقدامات انجام شده در این اداره کل برشمرد.ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..