مدیرعامل پیشگامان عصر ارتباطات:

با تولید کاغذ سنگی انقلابی در صنعت چاپ و کاغذ ایجاد می کنیم

مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات گفت : تا دو ماه آینده کاغذ سنگی با کیفیت و قیمتی مناسب تر از کاغذ معمولی که حاصل قطع درختان نیست را تولید و به بازار عرضه می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،مهندس حمیدرضا کریم نژاد در جمع خبرنگاران استان یزد با بیان اینکه صنعت تولید کاغذ سنگی فقط در چهار کشور جهان وجود دارد، افزود : تولید کاغذ سنگی صنعتی سبز بوده و هیچگونه آلودگی برای محیط زیست ندارد.

مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات همچنین با اشاره به وضعیت کم آبی در استان خاطر نشان کرد : تولید این کاغذ نیاز به مصرف آب ندارد و مواد اولیه آن در استان یزد تامین می شود

کریم نژاد به مصرف این کاغذ در حوزه های نوشتاری، چاپ، بنر و بسته بندی اشاره و اضافه کرد : کاغذ سنگی کیفیت بسیار بهتری نسبت به کاغذهای معمولی دارد به طوری که اگر ۵۰ سال در اقیانوس و ۷۰۰ سال در بایگانی بماند، تغییر شکل نداده و دست نخورده باقی خواهد ماند.

وی همچنین با اشاره به ماندگاری بسیار زیاد و مقاومت این کاغذ در مقابل آب گفت: این کاغذ به راحتی پاره نمی شود و برای استفاده در صنعت چاپ و کاغذ دیواری نیز بسیار شفاف و مناسب است.

مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات خاطرنشان کرد : واحد تولید کاغذ این شرکت سرمایه اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده و ظرفیت تولید ۵ هزار تن در سال دارد که در فازهای بعدی به ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر خواهد رسید.

کریم نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد : اساس اقتصاد دنیا در برهه کنونی بر پایه اطلاعات استوار است و شرکت هایی موفق هستند که اطلاعات و دانش خود را همواره به روز کنند

وی افزود : شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات با جمع آوری سرمایه های خرد مردم، فعالیت های مرتبط با دانش فناوری اطلاعات و حوزه الکترونیک انجام می دهد.

وی با بیان اینکه بزرگترین خط مونتاژ بردهای الکترونیک در خاورمیانه از آن شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات است، ادامه داد: خدمات این شرکت اکنون به تعدادی از کشورهای خاورمیانه و حوزه خلیج فارس صادر می شود.

این مسوول اضافه کرد: سیستم های پارکینگ هوشمند خودرو و حضور و غیاب الکترونیک نخستین و تنها محصولات کاملا ایرانی هستند که توسط شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات روانه بازار می شود.

کریم نژاد با بیان اینکه شرکت تعاونی پیشگامان توسعه قادر به تولید بردهایی همچون موبایل، لپ تاپ، تبلت و … است،گفت: سیستم های UPS و ترانس های اتوماتیک، بردهای هوشمند آموزشی از دیگر محصولات شرکت به شمار می آید.

مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات تصریح کرد : محصولات این شرکت با توجه به درخواست ها و سفارش بازار تولید می شود و بر این اساس انبار شرکت فقط به مواد اولیه اختصاص دارد و محصولات شرکت به محض تولید روانه بازار می شود.

وی با اشاره ساخت تریبون مبنی بر صنعت فناوری اطلاعات در شرکت پیشگامان افزود: این تریبون پرتابل و مجهز به تمامی سیستم های برقراری ارتباط بدون سیم کشی بوده و در دوره های آموزشی، سالن های اجتماعات، گردهمایی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این مسوول همچنین به فعالیت شرکت تعاونی پیشگامان توسعه ارتباطات در حوزه صنعت روشنایی و تولید لامپ های LED اشاره و اظهار کرد: این لامپ ها برای مصرف خانگی، نورپردازی های ساختمان ها و شرکت ها، معابر عمومی و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کریم نژاد با اشاره به طراحی های جدید این شرکت گفت: پروژکتورهایی از این شرکت در هفته جاری وارد بازار می شود که روشنایی، درخشندگی و زیبایی آن در صنعت LED کم نظیر است.

گفتنی است خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش از نشست خبری با مهندس کریم نژاد از بخشهای مختلف کارخنه پیشگامان عصر ارتباطات بازدید نموده و با محصولات این شرکت آشنا شدند.

بخش نظردهی بسته شده است..