عضویت رایگان کتابخانه های عمومی در یزد

no-thumbs

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان یزد از عضویت رایگان کتابخانه های عمومی شهرستان در شنبه مورخ 94/6/7 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز " محمد محسن رفیعی " در مصاحبه با واحد خبر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان اظهار داشت: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان یزد در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اقدام به برنامه ریزی به منظور اجرای برنامه های مختلف فرهنگی نموده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان یزد افزود: برگزاری برنامه های قصه گویی، کاردستی و نقاشی و معرفی زندگی نامه شهیدان رجایی و باهنر به کودکان و نوجوانان، بر پایی نمایشگاه های کوچک کتاب با موضوع بزرگداشت هفته دولت، معرفی دستاوردهای دولت تدبیر و امید در زمینه کتاب و کتابخوانی به اعضا و مراجعین در قالب گزارش و بروشور از مهمترین برنامه های این اداره در هفته دولت است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با اخذ مجوز از نهاد کتابخانه های عمومی کشور عضویت شهروندان در کتابخانه های عمومی شهرستان یزد در روز شنبه مورخ ۹۴/۶/۷ رایگان خواهد بود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد تا هفته دولت نمود فعالیت های سالیانه کتابخانه های عمومی در طول سال باشد و این هفته فرصت مناسبی برای معرفی فعالیت های کتابخانه برای جذب هر چه بیشتر شهروندان به فرهنگ مطالعه مفید باشد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..