معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد اعلام کرد:

نصب و راه اندازی ۱۸ دوربین کنترل سرعت در شهر یزد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد از نصب و راه اندازی 18 دوربین کنترل سرعت در معابر اصلی شهر یزد در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " محمد رضا شفیعی " در مصاحبه با واحد خبر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: کنترل سرعت تردد خودروها در معابر اصلی از مدتی پیش در دستور کار حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد افزود: در چند ماه گذشته ۳ دستگاه از این دوربین ها در مبادی ورودی شهر و بلوار های اصلی نصب شده بود که در هفته دولت نیز ۱۸ دوربین کنترل سرعت در سایر بلوار شهر یزد نصب و راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوربین ها در بلوار آیت الله فقیه خراسانی، ورودی غربی شهر یزد، زیر گذر میدان امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار شهید پاکنژاد، بلوار آیت الله خامنه‌ای، بلوار دانشگاه، بلوار آیت‌الله مدرس، بلوار دهه فجر، بلوار امام جعفر صادق(ع) و میدان شهید آقابابایی در ورودی جنوبی شهر نصب شده است.

" شفیعی " با اعلام اینکه نصب و راه اندازی هر دوربین مبلغی بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همچنین برای نظارت تصویری بر تقاطع و میادین شهر، نصب دوربین‌های نظارتی را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد در پایان تصریح کرد: در کلیه میادین و تقاطع های شهر یزد نیز دوربین های نظارتی قرار دارد.

۱ دیدگاه

  • همكار

    با سلام و عرض خدا قوت به همه دست اندركاران كنترل ترافيك و راهنمائي و رانندگي . استفاده از تجربيات ديگر كشورها براي كنترل همگاني و شبانه روزي تخلفات و جرائم از جمله راههاي كاهش تخلفات و افزايش امنيت اجتماعي است كه با مشاركت و ان لاين شده دوربين ها و امكان رصد مداوم تخلفات بوسيله مردم و از طريق اينترانت و شبكه هاي اجتماعي و حتي اعلام ادرس براي ارسال از كانال شبكه هاي مجازي ميسر خواهد بود بعنوان مثال هر كس تخلفي را براي مركز كنترل ترافيك از طريق موارد فوق الذكر ارسال كند جايزه بگيرد انشاا… شاهد تحقق اهداف مورد نظر خواهيد بود انشاا…