‌ مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ‌و ورزشی شهرداری مطرح کرد:

مسابقه طنز خانوادگی ” علاوه‌تر ” در یزد برگزار می‌شود/ تدارک ۳۰ برنامه از عید قربان تا مباهله

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از تدارک بالغ بر ۳۰ عنوان برنامه برای عید سعید قربان تا عید مباهله در شهر یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها اجرای مسابقه طنز خانوادگی " علاوه‌تر " است که در فضای مجازی پخش خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز"عباس ملازینلی" مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، ‌روز چهارشنبه هشتم مرداد ماه در نشست خبری با اهالی رسانه استان با بیان اینکه امسال برنامه‌های ویژه دهه امامت و کرامت از عید سعید قربان تا عید مباهله برگزار می‌شود، گفت: بالغ بر ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی توسط سازمان به این منظور تدارک دیده شده است.

وی ‌ادامه داد: یکی از بانشاط ترین این برنامه‌ها، مسابقه‌ای ‌خانوادگی با عنوان "علاوه‌تر" است که با محتوای طنز و آموزشی درحال ضبط است و از عید قربان تا ‌عید سعید غدیر از طریق فضای مجازی پخش خواهد شد.
ملازینلی مسابقه کتابخوانی "روی دست آسمان" را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و افزود: این مسابقه از ‌عید غدیر تا مباهله در پیام رسان های سروش و ایتا و فضای مجازی ازجمله صفحه "‌یزد فرهنگ" برگزار می‌شود.
وی ‌اظهار کرد: طرح‌های متنوع اینفوگرافی در مورد اعیاد غدیر و مباهله به عنوان عیدهای بزرگ جهان اسلام نیز تولید شده و به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهدای بسته‌های فرهنگی، آذین بندی محله به محله، مسابقه مجازی قرآنی، برپایی ۱۲ کاروان شادی، برگزاری مسابقه طنز " کدومبه "، نورافشانی ۱۵ نقطه از شهر و ده‌ها عنوان برنامه دیگر را از برنامه‌های عید ‌سعید قربان تا عید مباهله اعلام کرد.
وی افتتاح خانه ورزش در برخی محلات یزد، ازدواج علوی و ارائه تسهیلات ویژه به زوج‌هایی که در ایام عید قربان تا مباهله ازدواج می‌کنند، اهتزاز پرچم مزین به نام مبارک حضرت امام علی (ع) در میدان امام علی و خطبه خوانی در محلات را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام عنوان کرد.
ملازینلی افزود: پویش جشن‌های خانگی با عنوان "خانواده غدیری" از برنامه‌های مهم عید  ‌سعید غدیر است که در آن تلاش شده فضای خانواده‌ها را با توجه به اینکه امکان برگزاری جشن در اماکن عمومی به دلیل بروز و شیوع بیماری کرونا وجود ندارد، غدیری کنیم.
وی ‌ادامه داد: همه این برنامه‌ها در شبکه‌های مجازی و پیام رسان های مختلف با آدرس " ‌یزد فرهنگ " قابل مشاهده است.
ملازینلی ‌خاطرنشان کرد: از آنجا که بیماری کرونا ارتباطات حضوری و چهره به چهره را محدود کرده است کم کم به سمت ارتباط گیری خاص با مردم از طریق کانال‌های ارتباطی قوی و مؤثر پیش می‌رویم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه خوشبختانه برنامه‌های این سازمان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مورد توجه مردم قرار گرفته است، گفت:‌ تلاش سازمان این بوده است که از هنرمندان بومی و نخبگان فرهنگ و هنر استان در برنامه سازی استفاده کند.
 
مدیر تولید مسابقه طنز "علاوه‌تر" نیز در این نشست، گفت: این مسابقه خانوادگی در ایام عید سعید قربان تا عید غدیر هر شب در فضای مجازی و صفحه‌ "‌یزد فرهنگ" پخش می‌شود و درحال حاضر کار ضبط مسابقه در مراحل پایانی ‌است.
"فرزاد فیضی" خاطرنشان‌کرد: تهیه کنندگی مسابقه طنز علاوه‌تر را سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برعهده دارد و در این مسابقه تلاش شده است، ساعتی در فضای شاد و همراه با طنز مطالبی آموزنده به مردم ارائه شود.
 
★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

بخش نظردهی بسته شده است..