فنی و حرفه‌ای با شهرداری یزد تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد

شهرداری و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان یزد تفاهم نامه‌ همکاری ایجاد پارک مهارت‌های شغلی مناسب ویژه رده‌‏های سنی کودکان و نوجوانان را امضاء کردند.

به گزارش یزدی نیوزدر این تفاهم نامه که پس از تصویب شورای اسلامی شهر یزد برای مدت دو سال منعقد شده و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است، تهیه طرح محتوایی و جانمایی غرفه‏ ها با محوریت اداره کل و در تعامل با کارشناسان شهرداری انجام می شود.

 
ایجاد محیطی ایمن و مناسب برای شناسایی استعدادهای مهارتی کودک و کمک به پرورش آن، آموزش عملی مهارت‏‌های شغلی به کودکان و نوجوانان برای افزایش اعتماد به نفس آنان، و آماده‌ سازی او برای پذیرش مسئولیت، از جمله اهداف تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه‌ای و شهردرای یزد است.
 
شهرداری در ارائه طرح دکوراسیون داخلی بر اساس نظر اداره کل همکاری خواهد کرد که اجرای آن با توافق شهردار صورت خواهد گرفت و
 
فنی و حرفه ای متعهد به تأمین تجهیزات و دستگا‏ه ‏های مورد نیاز و مربیان متخصص آموزش مهارت به کودکان و نوجوانان است.
 
آموزش به رده‏‌های سنی مختلف به صورت رایگان بوده و فنی و حرفه‌ای حق دریافت هزینه بابت آموزش و یا ورودیه را نخواهد داشت.
 
 در صورتی‌که در طول مدت تفاهم نامه بنا به هر دلیلی از جانب شهرداری، طرف تفاهم نامه مجبور به تغییر موقعیت مکانی شد، شهرداری مکان جدیدی را جهت ادامه روند این تفاهم نامه در اختیار قرار خواهد داد و فنی و حرفه‌ای مؤظف است ظرف مدت یک ماه اقدامات لازم جهت نقل و انتقال را به عمل آورد.
 
 به نقل از شهرداری یزد، ایجاد انگیزه در کودکان برای یادگیری مهارت متناسب با علاقه و توانایی خود و ادامه دادن آن به عنوان شغل در آینده، رسیدن به جامعه‏ ای توانمند و ماهر در استفاده از دست، تولیدکننده، و کارآفرین در افق آینده شهر یزد، تغییر دیدگاه در خانواده‏ ها برای پذیرش و باور به داشتن شغل‏ های مهارتی برای آینده و کسب و کار فرزندان خود از جمله مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..