لزوم راه اندازی فروشگاه‌های عمومی برای فروش کالا‌های ارزان

نماینده ولی فقیه در استان یزد: مراکز و فروشگاه‌های عمومی در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق فقیرنشین با همکاری سازمان‌ها برای دسترسی اقشارآسیب پذیر راه اندازی شود.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمدرضا ناصری در جمع اعضای قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان افزود: مراکز و فروشگاه‌های عمومی در مناطق مختلف شهر یزد به ویژه مناطق فقیرنشین با همکاری سازمان‌ها راه اندازی شود تا کالا‌های ضروری و مورد نیاز مردم با قیمت ارزان و مناسب به فروش برسد

 
 
وی افزود:در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی با یک حرکت جمعی و منسجم و با مشارکت اقشار مختلف مردم و سازمان‌ها تلاش‌های خوبی انجام شد و اتفاقات خوبی رقم خورد.
 
 
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: حرکتی که در قالب رزمایش مواسات و همدلی آغاز شده است، باید تداوم پیدا کند و دائمی شود.
 
 
آیت الله ناصری با اشاره به اینکه در رزمایش مواسات لازم است، کرامت انسان‌ها و آبروی فقرا حفظ شود افزود: این مهم به ویژه در شرایط کنونی که گرانفروشی‌ها به مشکلات مردم افزوده است و عرصه بر خیلی از مردم تنگ شده است باید با یک همت عمومی رعایت شود.
 
 
امام جمعه یزد گفت: کمک خیران و نیکوکاران نیز در این رزمایش و حرکت عمومی همچون گذشته راهگشا و موثر است واصناف و بازاریان نیز با یک تعهد اخلاقی برای رضای خداوند و کمک به مردم اجناس را با قیمت یکسان و مناسب به فروش برسانند و به عادی شدن شرایط جامعه کمک کنند.
 
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان و دبیر رزمایش مواسات و همدلی نیز در این نشست با اشاره به منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد یاری به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید قربان آغاز می‌شود و این حرکت عظیم همچنان ادامه دارد.
 
 
محمد شجاعان افزود: در مرحله دوم رزمایش مواسات هدف‌گذاری شده است تا با قربانی ۵ هزار گوسفند گوشت گرم در بین نیازمندان و فقرا توزیع شود.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..