تعطیلی سریالی شعب بانک ملی در مهریز

تعطیلی سریالی شعب بانک ملی در مهریز به شعبه خورمیز رسید.

به گزارش یزدی نیوز تعطیلی این شعبه موجب شد تا مردم در روز‌های کرونایی از تجمع در شعبه بانک مرکزی برای دریافت خدمات گلایه‌مند شوند.

صباغیان نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: بستن وکوچک شدن شعب بانک‌ها بحث ملی است و شعب بانک در مناطق محروم در حال بسته شدن است که با رییس بانک مرکزی هم آن را مطرح کرده ایم و احساس می‌شود مدیریت استان یزد در زمینه بانک‌ها به حقوق مردم به اندازه کافی توجه نمی‌کند.
 
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت:تعطیلی بانک‌ها تصمیم یکجانبه‌ای است که استاندار و مسئول شهرستانی رضایت ندارند و این موضوع هم برای مردم موجب نارضایتی است و هم برای مسئولان.
 
صباغیان گفت:مردم باید مطالبه گر باشند و استاندار هم ورود کنند ببینند نحوه فعالیت بانک‌ها چگونه است واگر قرار است بانکی تعطیل شود بانکی باشد که در یک خیابان چند شعبه دارد.
 
وی اضافه کرد: هدف بانک خدمت رسانی به مردم است و چند روستا با جمعیت زیاد بانک آن‌ها تعطیل شده است ودر برخی از شهرستان‌ها در یک خیابان چند شعبه بانک است ودر برخی دیگر مانند مروست ومهریز شعب بانک در حال تعطیلی است و من خواستار ورود استاندار هستم و خود نیز در صحن علنی مجلس این موضوع را مطرح خواهم کرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..