مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج یزد:

جهیزیه اقساطی به ارزش ۲۸میلیون تومان به نوعروسان یزد تعلق می‌گیرد

مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج استان یزد از اختصاص جهیزیه اقساطی به ارزش ۲۸ میلیون تومان به نوعروسان متقاضی در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام هادی امامی با اشاره به اینکه از اول تا هفتم مردادماه به عنوان هفته ملی ازدواج نامگذاری شده است، اظهار داشت: به همین مناسبت برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط با ترویج و تسهیل ازدواج در استان به اجرا درآمده است.

 
وی عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها، تأمین جهیزیه ضروری و مورد نیاز زوج‌های جوان است که با قیمت ۲۸ میلیون تومان به طور اقساطی در اختیار زوج‌های متقاضی قرار می‌گیرد.
 
امامی بیان کرد: این جهیزیه شامل تمام اقلام ضروری است که نیمی از مبلغ آن به صورت نقد و نیمی دیگر به صورت اقساط از زوج‌ها دریافت می‌شود.
 
مدیرعامل شبکه فعالان ازدواج تاکید کرد: این جهیزیه شامل تمام مایحتاج ضروری است و انتخاب آنها به شکلی دقیق انجام شده که این جهیزیه اکنون در قالب نمایشگاهی برای بازدید نوعروسان به نمایش گذاشته شده است.
 
وی در مورد نحوه دریافت این جهیزیه بیان کرد: زوج‌های جوان با مراجعه به شبکه فعالان ازدواج می‌توانند نسبت به بازدید و خرید این جهیزیه اقدام کنند و از دیگر خدمات و تسهیلات این شبکه نیز بهره مند شوند.
 
امامی تاکید کرد: برای ازدواج آسان و کم هزینه خدمات دیگری از جمله هزینه‌های تالار، مزون، گل، شیرینی، آئینه و شمعدان، کت و شلوار، آرایشگاه، لوازم آرایشی، سالن و سایر نیازهای اولیه امر مقدس ازدواج به زوج‌ها ارائه می‌شود.
 
وی با اشاره به راه اندازی خانه عقد در سال گذشته عنوان کرد: این خانه برای برگزاری مراسم عقد در اختیار زوج‌ها قرار می‌گیرد.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در شبکه فعالان ازدواج می‌توانند برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۶۳۰۴۹۰۰ تماس بگیرند و یا به دفتر این مؤسسه به نشانی یزد، خیابان مهدی (عج)، کوچه جنب مسجد صاحب الزمان (عج) مراجعه کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..