مدیرعامل چادرملو خبر داد:

فروش ۱۰ هزار میلیارد ریالی چادرملو با رشد ۲۸ درصدی در تیرماه

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو از افزایش ۲۸ درصدی فروش چادرملو در تیرماه سال جاری نسبت به تیرماه ۹۷ خبر داد و گفت: میزان فروش این مجتمع در ماه گذشته به ۱۰ هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش یزدی نیوزناصر تقی زاده  اظهار داشت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در تیر ماه امسال با فروش بیش از ۱۰ هزارمیلیارد ریال محصولات خود، بیش از ۲۸ درصد رشد نسبت به خرداد ماه سال جاری داشته است.

 
وی بیان کرد: میزان فروش این شرکت در چهار ماهه امسال بالغ ۳۴ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حدود ۹ درصد رشد برخوردار بوده است.
 
مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو ادامه داد: چادرملو از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، بیش از ۳ میلیون و ۶۱۱ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۴۵ هزار و ۷۰۰ تن سنگ آهن دانه بندی شده تولید کرده است.
 
تقی زاده یادآور شد: از سوی دیگر، فراتر از برنامه پیش بینی شده سال جاری، بیش از ۳۲۸ هزار و ۱۴۸ هزار تن فولاد تولید کرده که ۲۶۷ هزار و ۷۶۶ تن آن به فروش رسیده است.
 
وی اظهار داشت: همچنین طی همین مدت بالغ بر ۵۵۹ هزار و ۶۲۲ تن آهن اسفنجی و یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۴۵ تن گندله در مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو تولید شده است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..