کشف بیش از ۲۰۰ کیلو تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد: ۲۰۳ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت کشف شد.

به گزارش یزدی نیوزسردار بهدانی فرد گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یزد با انجام کار اطلاعاتی متوجه شدند سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله افیونی از محور‌های این استان به شمال کشور را دارند

 
 
وی با اشاره به رصد اطلاعاتی و شناسایی خودروی وانت حامل این محموله ادامه داد: ماموران پلیس ضمن اخذ مجوز قضائی، خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده ۲۰۳ کیلو تریاک کشف کردند.
 
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه این محموله از جنوب شرق کشور بارگیری شده بود، خاطر نشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شد.
 
 
وی همچنین از کشف ۲۰۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان سیرجان استان کرمان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد و کرمان خبر داد.
 
 
بهدانی فرد افزود: با کار گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد مشخص شد که قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از جنوب کشور به تهران را دارند.
 
 
فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان ساخت: ماموران پلیس یزد با رصد دقیق، محل تردد خودروی حامل محموله افیونی را در شهرستان سیرجان شناسایی و نتیجه کار اطلاعاتی را در اختیار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر آن استان قرار دادند.
 
 
در این عملیات که به توقف خودرو سواری پراید منجر شد، ماموران مبارزه با مواد مخدر ۲۰۵ کیلو تریاک کشف و سه قاچاقچی را دستگیر کردند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..