اسناد پشت پرده فوتبال را به فدراسیون تحویل دادم

سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: اسنادی از اتفاقات پشت پرده فوتبال در لیگ۲ را در اختیار دارم که به مسئولان فدراسیون تحویل دادم.

به گزارش یزدی نیوزوحید مظاهری اظهار داشت: در بازی برابر کاسپین رفتار‌های اعضای این تیم عجیب بود تیمی که شانس صعود و سقوط ندارد از دقیقه یک تا پایان بازی با نیمکت ما و داور مسابقه درگیر بودند.

 
وی فحاشی بازیکنان تیم کاسپین به داور را عجیب عنوان کرد و افزود: اتفاقات غیر فوتبالی در حال رخ دادن است که روح فوتبال را خدشه دار می‌کند.
 
مظاهری ادامه داد: اسنادی از موارد اتفاقات پشت پرده فوتبال به دست من رسیده که به مسئولان برگزاری مسابقات تحویل دادم و اسناد و تصاویر دیگری را در آینده به مسئولان تحویل می‌دهم.
 
سرمربی شهید قندی تأکید کرد: تمرکز خود را بر روی عملکرد و مسائل فنی تیم گذاشتم، اما امیدوارم تمام تیم‌ها به دنبال ارائه فوتبال پاک باشند تا حق تیمی ضایع نشود.
 
مظاهری گفت: تمام استان از تیم فوتبال شهید قندی حمایت می‌کنند و بازیکنان نیز با عملکرد خوب خود پاسخ این حمایت‌ها را داده‌اند. هیچ تیمی برابر ما فوتبال بازی نکرده است و اکثر تیم‌ها ضد فوتبال بازی کردند که این نشان از توانایی بالای تیم شهید قندی دارد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..