۲۸ عملیات امداد و نجات هلال احمر استان یزد در یک ماه گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام 28 مورد حادثه و نجات 5 نفر در یک ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : ۲۸عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل: ۱۲ عملیات جاده ای، ۸ مورد خدمات حضوری ، ۳ مورد خدمات شهری ، ۱ مورد صنعتی و کارگاهی  و ۴ عملیات کوهستان بوده است.

حسینی افزود: طی این عملیات ها ۶۶ نفر دچار حادثه شدند که ۴۳ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۹ نفر در خدمات حضوری ،۶ نفر در خدمات شهری ، ۱ نفر در صنعتی و کارگاهی و ۷  نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: به دنبال این عملیات ۵ نفر نجات یافتند که به مراکز درمانی توسط آمبولانس هلال احمر انتقال داده شد.

خدمات رسانی ۳۰  تیم به حادثه دیدگان

حسینی افزود: ۱۰۷ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۳۰  تیم به همراه ۱۰ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای ۶ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان  میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه ( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را ۱۹ دقیقه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۱ ساعت و ۳۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

شایان ذکر است این گزارش ارائه شده  از تاریخ ۱ تیر ماه ۹۹ لغایت ۳۱ تیر ماه ۹۹ می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..