شهردار یزد تأکید کرد:

لزوم افزایش کنترل و نظارت بر مشاغل شهری در یزد

شهردار یزد مدیریت یکپارچه شهری را موثرترین راهکار برای افزایش کمی و کیفی شهرداری دانست و گفت: افزایش کنترل و نظارت بر مشاغل شهری توسط دستگاه های مرتبط در یزد ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز«جمال‌الدین عزیزی» در جریان دیدار با مدیرکل جدید سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد با تاکید بر این‌که «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتری‌مداری» سه اصل اساسی در ارائه خدمات به شهروندان است، اظهار کرد: افزایش کنترل و نظارت در خصوص عرضه و تامین کالاهای مورد نیاز مردم بویژه در میادین میوه و تره بار ضروری است.

 
وی روند فعالیت در میادین میوه و تره بار را نیازمند اصلاحاتی دانست و افزود: در شرایط سخت اقتصادی فعلی که هم شاهد تحریم و کرونا هستیم، مردم با مسائل و مشکلات متعددی مواجه شدند که با افزایش کنترل و نظارت بر بازار و همچنین برخی از مشاغل شهری، توان اقتصادی جامعه، شرایط مطلوب تری را پیدا خواهد کرد.
 
 شهردار یزد در ادامه با تاکید بر لزوم مدیریت یکپارچه شهری، مسئله انتقال مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده را یکی از دغدغه های مدیریت شهری دانست‌ و گفت: وجود صنایع و مشاغل در حریم شهر، امری اجتناب ناپذیر است، اما باید در استقرار این واحدها به مسئله آلایندگی و مشکلات زیست محیطی آنها نیز توجه کنیم.
 
 به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، عزیزی در پایان تصریح کرد: با ساماندهی و تجمیع برخی مشاغل در نقاط خاص که با جانمایی‌های کارشناسی شده صورت می پذیرد، علاوه بر این‌که از بار ترافیکی شهر می‌کاهد موجب مناسب‌تر شدن چهره ظاهری آن خواهد شد، همچنین در میزان فروش و درآمد این مشاغل نیز آثار مثبتی بر جای خواهد گذاشت.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..