شهردار مهریز:

وضعیت قرمز کرونا در مهریز/«غربالبیز» و «کوه‌ریگ» تعطیل شدند

شهردار مهریز از قرمز شدن وضعیت شهرستان مهریز به دلیل شیوع کرونا خبر داد و گفت: تمام تفرجگاه‌ها و پارک‌های این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش یزدی نیوزامیرحمزه زارع‌زاده اظهار داشت: وضعیت شهرستان مهریز از چندی پیش به حالت هشدار درآمده بود اما به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا، وضعیت این شهرستان قرمز شد.

 
وی عنوان کرد: بر این اساس تمام پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و دوشنبه بازار و سایر بازارهای سیار مهریز تا اطلاع ثانوی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل است.
 
شهردار مهریز همچنین از توقف فعالیت دست‌فروشان در سطح شهرستان مهریز خبر داد و بیان کرد: این اقدامات در راستای حفظ سلامت همشهریان انجام می‌شود.
 
زارع زاده با بیان اینکه غربالبیز و کوه ریگ دو تفرجگاه مهم شهر تاریخی و باغشهر مهریز هستند که علاوه بر مردم مهریز مردم سایر نقاط استان و گردشگران برای بازید از این تفرجگاه‌ها مراجعه می‌کنند، افزود: این مکان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
 
وی ابراز امیدواری کرد: مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا شکست کامل ویروس کرونا، برای بازگشت سلامت به شهر و بازگشایی دوباره اماکن تفریحی همکاری لازم را داشته باشند.
 
زارع زاده از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت مکان‌های تفریحی یا دست‌فروشان و بازارهای سیار مراتب را به شماره تلفن‌های ۳۲۵۲۲۰۴۰ و ۰۹۱۳۳۵۴۱۱۸۰ گزارش کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..