امام جمعه یزد:

اقدامات اخیر دادستانی یزد ملاک عمل دیگر دستگاه‌ها قرار گیرد

امام جمعه یزد با بیان این‌ که اصحاب رسانه باید با تولید محتوای دقیق و انتشار به موقع، مردم را از توطئه‌های دشمنان مطلع و راه نفوذ استکبار را مسدود کنند، گفت: اقدامات اخیر دادستانی یزد در برخورد با املاکی‌های متخلف ستودنی است و باید ملاک عمل دیگر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به ضرورت تبعیت از مقام معظم رهبری در ایستادگی مقابل استکبار جهانی، اظهار کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون سعی دارند با ایجاد نفاق بین کشورهای مسلمان ارزش‌های الهی را کمرنگ و توطئه‌های شوم خود را علیه اهداف دینی پیاده کنند.

 
وی بصیرت‌افزایی را رمز موفقیت جامعه اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و افزود: شناخت جریان‌های مختلف نفاق علیه ارزش‌های انقلابی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه دشمنان ایفا می‌کند.
 
امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت تقویت رسانه‌های داخلی، گفت: جریان‌سازی به نفع ارزش‌های اسلامی و همچنین به منظور افشار اخبار کذب بیگانگان از جمله الزمات اجرایی برای امیدآفرینی بین جامعه اسلامی است.
 
ناصری‌یزدی معرفی ابعاد مختلف اهداف و ارزش‌های جبهه انقلابی به نسل جوان را ضروری دانست و بیان کرد: اصحاب رسانه باید با تولید محتوای دقیق و انتشار به موقع مردم را از توطئه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی مطلع کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ساماندهی وضعیت نابسامان اقتصادی، تصریح کرد: برخورد جدی با اقدامات غیرقانونی و تقویت نظارت بر بازار یکی از مهمترین رسالت و اولویت‌های اجرایی مسئولان دست‌اندرکاران در شرایط کنونی است.
 
امام جمعه یزد ضمن حمایت از دستگاه قضایی و دادگستری یزد برای پلمب بنگاه‌های متخلف در سطح استان، گفت: اقدامات اخیر دادستانی یزد قابل تحسین است و باید استمرار داشته باشد.
 
وی با بیان این‌که مردم دارالعباده با تمام توان از قوه قضائیه و برخورد قاطعانه دادگستری یزد با هرگونه گران‌فروشی حمایت می‌کنند، تأکید کرد: رویکرد جدی دادگستری و دادستانی یزد باید ملاک عمل دیگر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در استان و کشور قرار گیرد.
 
ناصری یزدی در پایان برخورد قاطعانه دادستانی یزد با املاکی‌های متخلف را اقدامی جهادی و موثر دانست و گفت: تأثیرگذاری این چنین اقدامات مستلزم استمرار در اجراست.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..