معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

طرح تحول نظام نوآوری استان به‌زودی رونمایی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با تاکید بر تدوین طرح برنامه عملیاتی تحول در نظام نوآوری استان ‌یزد، خاطرنشان کرد: این طرح در مرداد ماه سال جاری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور رونمایی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزنشست کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان به ریاست "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دبیری "سیدمجتبی حسینی‌پور" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با حضور اعضای این کارگروه در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

فداکار در این نشست با اشاره به دیدار استاندار یزد و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با "سورنا ستاری" معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، گفت: در این نشست مشترک برنامه ها و طرح های استان در حوزه نوآوری و فناوری بررسی شد و ‌بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها تاکید گردید.
وی ادامه داد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تزریق منابع به برنامه‌ها و طرح‌های استان در حوزه نوآوری و اقتصاد دانش بنیان به ‌ویژه کارخانه نوآوری، مرکز نوآوری دانشگاه و مرکز رشد پارک علم و فناوری ‌استان همکاری و همراهی لازم را خواهد داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با تاکید بر تدوین طرح برنامه عملیاتی تحول در نظام نوآوری استان یزد، خاطرنشان کرد: این طرح در مرداد ماه سال جاری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور رونمایی می‌شود.
‌فداکار در پایان سخنان خود تصریح کرد: استاندار یزد و مدیریت ارشد استان از پروژه ها در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان حمایت می کنند و این وظیفه ما، کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان‌ و سایر کارگروه‌ها و شوراهای مرتبط است که ظرفیت های لازم در این حوزه را به خوبی شناسایی و ا‌حصا کنیم و برای اجرای این پتانسیل‌ها، برنامه‌ای جامع و کامل داشته باشیم.
گفتنی است گزارش از طرح "شهید احمدی روشن" و بهره‌گیری از ظرفیت یاد شده در استان توسط بنیاد نخبگان استان، گزارش از مراکز رشد و نوآوری جهاد دانشگاهی استان و ارائه گزارش از طرح پژوهشی راهکارهای شناسایی ماندگاری گردشگر داخلی و خارجی استان ازجمله دستورکارهای دومین جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان ‌در سال جاری بود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..