مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد:

تلاش برای اقدام در حوزه وقف قرآنی/خانه‌های قرآنی حمایت می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از تلاش برای اقدام در حوزه وقف قرآنی خبر داد و گفت: علاقمند به حرکت در این مسیر هستیم و گام‌هایی نیز برای انجام وقف‌های قرآنی برداشته ایم.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام علیرضا نجیمی در دیدار رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی با کارشناسان درالقرآن‌های ادارات تبلیغات اسلامی استان یزد، خدمت در مسیر قرآن را توفیقی بزرگ دانست و اظهار داشت: در حوزه درالقرآن یزد اتفاقات خوبی افتاده و همدلی که بین مجموعه‌های قرآنی وجود دارد، گامی مؤثر در حوزه توسعه فعالیت‌های قرآنی است.

 
وی عنوان کرد: در استان یزد در زمینه توسعه قرآن، ظرفیت‌هایی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم از آنها استفاده کنیم و علاقمندیم در حوزه وقف قرآنی قدم‌های خوبی برداریم.
 
نجیمی تاکید کرد: اگر وقف‌های قرآن محقق شود، برای حمایت از خانه‌های قرآنی، حمایت از پایان نامه‌های با محتوای قرآنی، توزیع و نشر محتوای قرآنی، حمایت از مؤسسات قرآن شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: تلاش ما این است که به نحوی عمل کنیم که در حوزه فعالیت‌های قرآنی معطل حمایت‌های سازمان مرکزی نباشیم و بتوانیم علاوه بر استان یزد، با استان یزد نیز ارتباطات سازنده بسیاری داشته باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..