انهدام یک باند موادمخدر در عملیات مشترک پلیس یزد و اصفهان

فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام یک باند مواد افیونی و کشف ۱۹۳ کیلوگرم تریاک طی عملیات مشترک پلیس یزد و اصفهان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار«عباسعلی بهدانی فرد» با بیان این‌ که مبارزه بی‌امان علیه سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اجرایی پلیس است، اظهار کرد: با کار گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد مطلع شدند که قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از جنوب کشور به شهرستان کرج را دارند.

 
وی افزود: ماموران پلیس یزد با رصد دقیق، محل تردد خودروهای حامل محموله افیونی را در محورهای مواصلاتی غرب استان اصفهان شناسایی و نتیجه کار اطلاعاتی خود را در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس استان اصفهان به مسیر تردد قاچاقچیان اعزام و در یک عملیات ضربتی که با هدایت اطلاعاتی پلیس یزد موفق به متوقف کردن سه دستگاه خودروی سواری سوداگران مرگ در محل مورد نظر شدند.
 
 به نقل از سایت پلیس، سردار بهدانی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات مشترک ۱۹۳ کیلوگرم تریاک کشف و چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..