مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

معاونت ورزش بانوان در اداره ورزش و جوانان استان یزد ایجاد می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از ایجاد معاونت ورزش بانوان در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز مسعود شریعتی در بازدید از انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با اشاره به آسیب‌هایی که کرونا به تمام برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی وارد کرد، اظهار داشت: در استان یزد هم اکنون ۷۰ سمن در حال فعالیت هستند که این سمن‌ها در دوران شیوع کرونا فعالیت‌های مختلفی در راستای انجام رسالت‌ها و تحقق برنامه‌های خود انجام دادند.

 
وی افزود: در دوران شیوع کرونا سمن‌ها در قالب گروه‌های مردمی به کمک کادر درمان شتافتند و در جمع آوری کمک‌های مومنانه به افراد مستحق و نیازمند و آسیب دیده اقدامات مؤثری انجام دادند و برخی از آنها حتی در دورترین مناطق استان به یاری مردم شتافتند.
 
شریعتی در مورد برنامه‌های هفته ازدواج نیز بیان کرد: در برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در چند سال گذشته برنامه ریزی های مختلفی برای جامعه هدف در حوزه ازدواج ارائه شده که به لحاظ علمی و برخاسته از نیازهای جامعه است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان یزد در بحث ورزش نیز در سطح کشور جایگاه خوبی را داراست، از ایجاد معاونت ورزش بانوان در این اداره کل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: اکنون در همه شهرستان‌ها یک سالن اختصاصی ویژه بانوان وجود دارد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از بهره برداری ۱۰۰ پروژه در سال گذشته خبر داد و افزود: از ۳۰ پروژه در سال جاری در اولویت این اداره کل است که تا اوایل سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..