معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد:

‌نقش تاثیرگذار خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد در اطلاع‌رسانی استان

معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار یزد با حضور در معاونت خبر صدا و سیمای مرکز یزد از نقش تاثیرگذار این مجموعه در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی استان قدردانی کرد.

به گزارش یزدی نیوز "‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار در بین خبرنگاران‌ و کارکنان معاونت خبر صدا و سیمای مرکز یزد به نقش تاثیرگذار خبرگزاری صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، آگاهی‌بخشی و امیدبخشی اشاره کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

ترحمی با بیان اینکه از زمان ‌بروز و شیوع ویروس کرونا تاکنون مجموعه خبر صدا وسیما مرکز یزد از پیشگامان عرصه اطلاع رسانی بوده‌ و در همه جبهه های این حوزه حضوری فعال داشته اند، از زحمات و تلاش های آن‌هاقدردانی کرد.
"‌احمد پهلوانیان" مدیرکل صدا و سیما مرکز یزد ‌در این دیدار با قدردانی از حضور معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از دو هزار و ‌ ۵۰۰ دقیقه خبر و گزارش های متنوع در راستای دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در بخش های خبری مختلف پخش شده است.
 
"‌مهدی سلطانی" معاون خبر صدا و سیما مرکز یزد ‌نیز با بیان اینکه خبرها و گزارش های خبری در چهار بخش تلویزیونی و چهار بخش رادیویی و به‌ویژه در فضای مجازی به مخاطبان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد به لحاظ کیفی جزو مراکز برتر کشور است.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..