استاندار یزد:

ظرفیت نرم افزاری و اپلیکیشن ها برای ترویج نماز استفاده شود

استاندار یزد با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و شرایط کنونی گفت: برای اقدام فرهنگی در ترویج نماز لازم است از نرم افزارها در فضای مجازی استفاده کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی،  در نشست ستاد نماز استان یزد اظهار داشت: با همیاری و همکاری همه دستگاه‌ها می‌توانیم در بخش نماز اقدامات خوبی انجام دهیم.

 
طالبی با اشاره به لزوم آسیب شناسی اقدامات و اقدامات قبل بیان کرد: با وجود همه ساز و کارها، حمایت‌ها و البته برخی کسری‌ها لازم است بررسی کنیم که چه‌قدر توانسته ایم در ترویج فرهنگ نماز موفق شویم و در ادامه ضمن آشنایی با نقاط ضعف و قوت، به فعالیت در بخش‌های ضروری‌تر بپردازیم.
 
وی افزود: دانش آموزان به عنوان قشر مهم، اثرپذیری بهتری در فعالیت‌ها دارند بنابراین باید بر روی آنها کار درست انجام دهیم، البته کارمندان سازمان‌ها هم مخاطب‌های خوبی برای اجرای طرح‌های ترویجی امر نماز در ستاد اقامه نماز هستند.
 
استاندار یزد ادامه داد: با برنامه ریزی می‌توانم علاوه بر ارزیابی وضعیت استان، کارها را بر اساس برنامه مشخص جلو برد و متناسب با وظایف از ادارات انتظار همکاری داشت.
 
طالبی عنوان کرد: اجرای فعالیت‌های نرم افزاری از سخت افزاری بهتر است و خوب است در امر نماز به سمت فعالیت‌های نرم افزاری و اپلیکیشن حرکت کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..