بازدید معاون عمرانی استاندار یزد از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان یزد با سرپرست و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش یزدی نیوز"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان یزد با ‌سرپرست و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این دیدار که با همراهی "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی و "مجید‌ وفائی شاهی" مدیر واحد خبر روابط عمومی استانداری یزد انجام شد، به اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته سعی شده در حوزه عمرانی استان به هیچ عنوان حاشیه‌های سیاسی وارد نشود و با تمام توان در راستای تامین نیازهای استان حرکت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های راه‌آهن و راه‌سازی در استان یزد اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته ‌است، خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات که سبب ایجاد توسعه بسیار خوبی در استان شده، افتتاح‌ ۴۰۰ کیلومتر خط راه‌آهن در استان یزد در دو سال است.
صادقیان گفت: در این دو سال همچنین ما شاهد ایجاد و بهره‌برداری از ٢٠٠ کیلومتر بزرگراه بودیم که خود، اقدام بسیار ارزشمندی به حساب می‌آید و این موضوع در دستور کار قرار گرفته ‌است که تمام راه‌های اصلی استان یزد بزرگراه شوند و بتوانیم بهترین خدمات جاده‌ای را به مردم ارائه کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در مرداد ماه سال جاری هر هفته در یک شهرستان افتتاح پروژه‌های عمرانی و کلنگ‌زنی طرح‌هایی از جمله طرح اقدام ملی مسکن را انجام می‌دهیم.
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..