ازسرگیری مشروط فعالیت باشگاه‌های کشتی در یزد

رئیس هیات کشتی استان یزد گفت: پس از مدت‌ها تعطیلی بالاخره فعالیت باشگاه‌های کشتی یزد به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفته شد.

به گزارش یزدی نیوز مجتبی صدقی اظهار داشت: با توجه به طولانی شدن مدت تعطیلی باشگاه‌های کشتی به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سرانجام مجوز بازگشایی باشگاه‌های کشتی استان به منظور جلوگیری از پراکنده شدن کشتی گیران و غریبه نشدن با تشک کشتی با حداقل فعالیت صادر شد

 
 
وی افزود: از امروز تمامی مسئولان و مربیان کشتی استان می‌توانند با رعایت یک سری نکات بهداشتی، باشگاه‌های کشتی را بازگشایی کنند.
 
 
 
صدقی بر اهمیت رعایت نکات بهداشتی از سوی جامعه کشتی استان تاکید کرد و گفت: شرط بازگشایی باشگاه‌های کشتی استان یزد، حضور حداقل ۶ نفر در هر سانس است.
 
 
 
رئیس هیات کشتی استان ادامه داد: مرور فن، آموزش، کشتی گرفتن و کلیه فعالیت‌هایی که منجر به تماس بدنی می‌شود در تمامی باشگاه‌ها ممنوع است و باید فقط حرکات انفرادی شامل بدنسازی کشتی، نرمش و آمادگی جسمانی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا شود.
 
 
 
وی بر لزوم ضدعفونی کردن مستمر باشگاه‌ها تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: در صورت گزارش یا مشاهده هرگونه عدم رعایت موارد فوق، کلیه مسئولیت‌ها و عواقب احتمالی متوجه مربی سانس می‌باشد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..