معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد:

‌لزوم برخورد قانونی با ناامن‌کنندگان جو روانی جامعه در فضای مجازی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس شورای اطلاع‌ رسانی استان بر لزوم برخورد قانونی با ناامن‌کنندگان جو روانی جامعه در فضای مجازی از سوی پلیس فتا تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)‌، "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شورای اطلاع‌ رسانی از رییس پلیس فتای استان که در این نشست حضور داشت، خواست برخورد قانونی با نا‌امن‌کنندگان جنبه روانی جامعه در فضای مجازی را در دستورکار پلیس تحت مجموعه خود قرار دهد.

ترحمی با قدردانی از پلیس فتا یزد برای رصد مطلوب فضای مجازی و با بیان اینکه کیفیت کلاهبرداری ها در این فضا متنوع شده ‌است، افزود: یکی از اهداف ما هم این است که به جوهای روانی در این فضا دامن زده نشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: لازم است ضعف هایی که دستگاه‌های اجرایی در حوزه ماموریت پلیس فتا دارند، اعلام گردد.
وی یکی دیگر از پیامدهای منفی فضای مجازی پس از پیدایش کرونا را القای وجود دوگانگی میان سلامت و معیشت ‌مردم از سوی دشمنان نظام دانست و گفت: دشمنان این‌طور القا می کنند که دو مقوله مهم معیشت و سلامت مردم در مقابل هم قرار دارد.
ترحمی با بیان اینکه هیچ کشوری قادر به تداوم تعطیلی‌ها به‌علت کرونا به صورت ‌بلند مدت نیست، اظهار کرد: سیاست راهبردی ستاد ملی مبارزه با کرونا سلامت، معیشت و امنیت است و نباید کسی به بهانه هر یک از اینها بخش دیگری را زیر سوال ببرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار توجه هم‌زمان به بازار کار و تولید و معیشت را خواستار شد و با اشاره به اینکه مردم باید آموزش ببینند تا اصول بهداشتی را رعایت کنند، ماسک بزنند و در مراکز پرتجمع حاضر نشوند، افزود: توصیه به استفاده از ماسک باید در دستور کار همه ادارات استان باشد.
‌وی تشکیل تیم‌های بازرسی در استان برای اجرای پروتکل های بهداشتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این تیم در نخستین قدم، رصد رعایت این پروتکل ها را از ساختمان استانداری یزد آغاز کرده است.
ترحمی در پایان تصریح کرد: باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای اطلاع رسانی در زمینه ‌پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان بهره برد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..