برگزاری جشنواره مجازی «پلاستیک کَمتَرُک» در یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ضرورت مشارکت شهروندان در طرح های آموزشی و فرهنگی مدیریت شهری، از برگزاری جشنواره مجازی «پلاستیک کَمترُک» در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«عباس ملازینلی» با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: متاسفانه این روزها شاهد هستیم استفاده از پلاستیک و مواد پلاستیکی به ویژه ظروف یکبار مصرف روز به روز در حال افزایش است.

 
وی با اشاره به این‌که این افزایش در صورتی که کنترل نشود می‌تواند مشکلات بسیاری برای خودمان و نسل‌های آینده به دنبال داشته باشد، افزود: قطعا مهمترین موضوع در ارتباط با رفع این مشکل، فرهنگ‌سازی است و برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی ایفا می‌کنند.
 
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: در این راستا سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اقدام به برگزاری جشنواره مجازی «پلاستیک کَمترُک» در راستای فرهنگ‌سازی مصرف کمتر پلاستیک در سطح شهر کرده است.
 
ملازینلی برگزاری پویش #پلاستیک_کَمترُک را یکی از برنامه‌های این جشنواره دانست و بیان کرد: کلیپ نقاشی، کلیپ رئال، موشن گرافییک، کلیپ دست و رح، شن گرافیک و پخش کلیپ تجارب محیط زیستی شهروندان از جمله محورها و برنامه‌های این جشنواره است.
 
به نقل از روابط عمومی فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، وی خاطرنشان کرد: انتشار اینفوگرافیک، کلیپ مردم نگار و قلم سیاه، تبلیغات شهری و مجازی، آموزش از طریق باشگاه سفیران شهروندی و برگزاری مسابقه قاراش میش بخش های مهم این جشنواره به شمار می رود.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..