تدوین کتابچه معرفی محصولات و خدمات استان به زبان عربی

تدوین کتابچه معرفی محصولات و خدمات بازرگانان یزدی در راستای تعامل بیشتر تاجران و صاحبان کالا و همچنین رونق اقتصادی بین استان و عراق آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرگروه فعالان اقتصادی نصرفرات با اشاره به شیوع کرونا در کشور ایران و عراق و انسداد روابط فیزیکی بین تجار دو کشور، گفت: این گروه جهت آشنایی تاجران عراقی با محصولات و خدمات استان یزد، به چاپ اولین کتابچه راهنما به زبان عربی اقدام کرده است.

 
مرتضی هدایتی افزود: این کتابچه در تیراژ ۱۸ هزار نسخه و توزیع در ۹ استان جنوبی عراق با دربرگیری جامعه هدف تجار و اصناف عراقی در حال تدوین است.
 
 
وی با اشاره به تحقق رونق تولید در این اقدام ارزشمند اظهار داشت: در این راستا برای هر محصول و خدمات، یک صفحه مجازی جهت ارتباط مستقیم طرف عراقی با صاحب کالا و خدمات یزدی راه اندازی شده است.
 
 
هدایتی تأکید کرد: این کتابچه به صورت رایگان و با هدف توسعه روابط تجاری ایران و عراق و تحقق رونق تولید طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تا یکماه آینده به چاپ می‌رسد.
 
 
مدیرگروه فعالان اقتصادی نصرفرات یادآور شد: بازرگانان علاقه‎مند می‌توانند از طریق وب سایت www.iriqclub.ir و شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۶۸۸۹۶ (در ساعات اداری) محصولات وخدمات خود را برای معرفی در این کتاب اعلام کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..