معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تاکید کرد:

تلاش برای بهره‌برداری ۷۰ کیلومتر دیگر از پروژه راه‌آهن بافق ارژنگ

معاون عمرانی استاندار در بازدید از چند پروژه عمرانی و زیرساخت شهرستان بافق و در جلسه بررسی مشکلات عمرانی این شهرستان، ‌تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری ۷۰ کیلومتر دیگر از پروژه راه آهن بافق- ارژنگ به بهره‌برداری برسد.

به گزارش یزدی نیوز "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفر به شهرستان بافق از چند طرح زیرساخت شامل: باند دوم بافق بهاباد، راه بافق سبزدشت و همچنین پارک بیشه بازدید ‌کرد و در جلسه‌ای با حضور سرپرست فرمانداری بافق، شهردار و  اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرعامل سنگ آهن بافق مشکلات پروژه های عمرانی این شهرستان را بررسی نمود.

معاون هماهنگی امور عمرانی ‌استاندار گفت: با کمک دولت و همچنین مساعدت بخش خصوصی به‌خصوص سنگ آهن بافق زیرساخت های شهرستان بافق با سرعت درحال تکمیل شدن است.
وی افزود: با تلاش ها و پیگیری های ‌بسیار خوشبختانه در دو سال گذشته بزرگراه یزد- بافق که از خواسته های مردم شهرستان در سال‌های گذشته بود به بهره برداری رسید، جاده بافق- زرند تعریض و بهسازی شده و باند دوم جاده بافق- بهاباد در دست ساخت است.
‌صادقیان ادامه داد: شهرستان بافق از لحاظ برخورداری از نعمت آب و گاز از وضعیت خوبی برخوردار است و باید درخواست های باقی مانده در این حوزه ها را نیز پیگیری کنیم.
معاون عمرانی استاندار درخصوص باند دوم راه آهن بافق- ارژنگ، ‌خاطرنشان کرد: ۱۰۵ کیلومتر از این راه آهن در سفر ریاست محترم جمهور به استان به بهره‌برداری رسید و تلاش می کنیم تا پایان سال ۷۰ کیلومتر دیگر از این راه آهن به بهره برداری برسد.
‌وی درخصوص طرح اقدام ملی مسکن و جاده بافق- سبزدشت نیز، گفت: جاده بافق- سبزدشت در دست ساخت است و تلاش می کنیم با برطرف نمودن مشکلات آن به احداث این جاده سرعت بخشیم ‌و درخصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز امیدواریم طی چند هفته آینده عملیات اجرایی ساخت مسکن طرح اقدام ملی در شهرستان بافق شروع شود.
 
صادقیان همچنین در سفر به بافق در خانه خانواد‌ه شهید والامقام "شهید علی‌اکبر قنبری‌زاده" از شهدای حفاظت محیط زیست حضور یافت و از تلاش ها و ایثارگری‌های این شهید و خانواده وی با قرائت فاتحه و اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..