واگذاری پرونده خانواده زندانیان نیازمند به انجمن حمایت از زندانیان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: پرونده ۳۸۵ خانوار زندانیان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان، بافق و ابرکوه به انجمن حمایت از زندانیان واگذار شد.

به گزارش یزدی نیوز محمدحسین جمال پور افزود: هم‌اکنون ۲۵ هزار و ۱۲۷ خانوار تحت حمایت با جمعیت ۴۷ هزار نفر از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند. این در حالی است که ۶۷ درصد آنان ساکن مناطق شهری و ۲۳ درصد در مناطق روستایی سکونت دارند.

 
 
وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۳۳ خانوار تحت حمایت دارای سرپرست زن خانوار هستند، تأکید کرد: شهرستان یزد دارای بیشترین و بافق دارای کمترین خانوار تحت حمایت هستند.
 
 
 
جمال پور ادامه داد: پرداخت کمک‌معیشت، کمک به رفع سوءتغذیه مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، پرداخت بیمه اجتماعی مددجویان و کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی از خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت است.
 
 
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اظهار داشت: کمک به امر ازدواج مددجویان، کمک به تأمین لوازم ضروری منزل، اعطای وام قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی، ارائه خدمات حقوقی و کمک به هزینه تحصیلی دانش آموزان و شهریه دانشجویان نیز از دیگر برنامه‌ها است.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..