معاون امور اقتصادی استاندار در بازدید از روزنامه پیمان یزد:

روزانه ۲۲۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه روزانه در استان یزد بالغ بر ٢٢٠ هزار ماسک تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: این توانایی را داریم که روزی یک میلیون عدد ماسک تولید کنیم.

به گزارش یزدی نیوز "سید‌مسعود عظیمی"  از دفتر روزنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی پیمان یزد بازدید و با صاحب امتیاز ‌و مدیر مسئول و اعضای هیئت تحریریه اولین روزنامه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان در این دیدار اظهار کرد: با درایت استاندار یزد در زمان ‌بروز و شیوع بیماری کرونا در یزد تنها استانی بودیم که فعالیت‌های آن در حوزه‌های تولید و اقتصاد و سایر بخش ها تعطیل نشد.
عظیمی ادامه داد: تا قبل از ‌بروز کرونا در استان یزد یک عدد ماسک هم تولید نمی‌شد اما امروز روزانه بالغ بر ۲۲۰ هزار ماسک تولید می شود و این مهم در بازه زمانی سه ماهه اتفاق افتاده است و این توانایی را داریم که روزی یک میلیون ماسک تولید کنیم.
وی افزود: همچنین بالغ بر ۴۰۰ هزار جفت دستکش تولید می کنیم و قادر هستیم مواد ضدعفونی کننده دست و ‌سطح را برای کل کشور نیز تامین نماییم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: در دوران کرونا استاندار محترم بیش از ۷۰ درصد از زمان مدیریت خود را به حوزه اقتصادی، رفع موانع تولید، کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی و حوزه سرمایه‌گذاری اختصاص داد و در بین استان‌های کشور بالاترین واگذاری را در شهرک‌های صنعتی داشته‌ایم که نشانه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رونق تولید است؛ ضمن آنکه بیشترین جلسات مدیریت راهبری و اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در یزد برگزار شده است.
عظیمی با اشاره به الگوها و شاخص های حکمرانی خوب، ادامه داد: ‌اگر شفافیت و پاسخگو بودن، مشارکت مردم، مسئولیت پذیری، فرهنگ عذرخواهی و مشورت را در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها داشته باشیم، توانسته ایم اصول حکمرانی خوب را به بهترین روش اجرا و عملیاتی کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات در جامعه نیاز به انگیزه و خلاقیت دار‌یم و اگر این دو مولفه مهم بر بال فناوری بنشینند، مشکلات حل نشدنی جامعه قابل حل است.
 
گفتنی است در ابتدای ‌این نشست "محمد‌مسعود ارکان" صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه پیمان یزد و "علی‌محمد قادریان" عضو هیئت تحریریه و سردبیر صفحه ورزشی پیمان گزارشی در رابطه با سیر فعالیت روزنامه پیمان ارائه کردند.
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..