طرح جامع شهر بافق تعیین تکلیف شود

معاون عمرانی استاندار یزد: طرح جامع شهر بافق تا ۱۵روز آینده تعیین تکلیف شود.

به گزارش یزدی نیوز محسن صادقیان در حاشیه نشست بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرستان بافق گفت: طرح جامع شهر بافق از سال گذشته در حال انجام است و باید طی دو هفته آینده تعیین و تکلیف شود

 
وی افزود: در این طرح اگر پیش بینی‌های لازم برای اصلاح محدوده و حریم، در نظر گرفتن سرانه‌های خدماتی و مسکونی صورت بگیرد، طی ۱۰سال آینده نیازی برای برطرف کردن مشکلات این شهرستان نخواهیم داشت.
 
معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به تامین زمین مورد نیاز افراد واجد شرایط در این شهرستان، تصریح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بافق مرحله اول ۱۴۰ نفر، مرحله دوم ۳۸۰ نفر ثبت نام کردند و در مجموع ۵۴۱ نفر ثبت نام کرده اند که نسبت به شهرستان‌های دیگر عدد قابل توجهی است.
 
صادقیان ضمن خوش خبری به فرهنگیان، نیرو‌های مسلح و کارگران گفت: این سه گروه اگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام نکرده اند، طی تفاهم نامه‌ای زمین مورد نیاز آن‌ها تامین می‌شود.
 
پیگیری مشکلات زیرساخت‌های شهرستان بافق از جمله حوزه راه و شهرسازی، منابع طبیعی، محیط زیست، باند دوم محور بافق بهاباد و جاده سیروس آباد از دیگر مسائلی بود که رابطه با آن قول مساعدت و پیگیری داده شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..