رئیس خانه مطبوعات یزد خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات یزد تا پایان تابستان

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی روزنامه‌نگاران، نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌های استان یزد تا ۳۱ شهریورماه تمدید شد.

به گزارش یزدی نیوز«فرزاد فیضی» مدیر خانه مطبوعات یزد در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان ویژه مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌ها با توجه به استقبال رسانه‌ها و شرایط شیوع کرونا تا پایان تابستان سالجاری تمدید شد.

 
به گفته‌ی وی، این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل برگزار می‌شود که بخش اصلی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه و اینفوگرافی است، بخش ویژه جشنواره در موضوعات جهش تولید و رسانه، سرمایه‌گذاری در شهر میراث جهانی و توسعه فناوری‌های نوین در ساخت و ساز و بخش جایزه فصل نیز با محوریت آگاهی بخشی در موضوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.
 
وی با بیان این که آثار تولیدی در بخش جایزه فصل باید در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا ۳۱ شهریورماه ۹۹ و در سایر بخش‌ها از اول فروردین تا ۳۱ شهریورماه ۹۹ در یکـی از نشـریات محلـی، سراسـری، پایگاه‌های خبری  یا خبرگزاری‌های دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات منتشر شده باشد، گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی الکترونیک yazdpressfestival.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
مدیر خانه مطبوعات یزد گفت: هر متقاضی می‌تواند حداکثر چهار اثر در بخش اصلی و شش  اثر در بخش ویژه و سه اثر در بخش جایزه فصل ارسال کند ولی در غیراین صورت آثار اضافی به صورت تصادفی توسط دبیرخانه جشنواره حذف خواهد شد.
 
فیضی در پایان خاطرنشان کرد: دومین جشنواره فصلی مطوبعات یزد به همت خانه مطبوعات استان یزد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانـه سـتاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت هـای مردمـی شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..