تعطیلی استخرها و اماکن ورزشی آبی استان یزد تا اطلاع ثانوی

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با توجه به روند روبه افزایش مجدد ویروس کرونا در استان یزد، استخرها و اماکن ورزشی آبی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوز«مسعود شریعتی» در این خصوص گفت: در پنجمین جلسه کمیته تطبیق ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تصمیمات جدیدی اتخاد و اطلاع رسانی شده که در بحث ورزش و بازگشایی مکان‌های ورزشی نیز تصمیم‌گیری شده است.

 
وی افزود: در این راستا با توجه شرایط جدید کرونا و وضعیت هشدار در استان یزد تا اطلاع ثانوی کلیه اماکن ورزش‌های آبی اعم از استخر، سونا و جکوزی، مجاز به فعالیت نیستند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: همچنین مصوب شد سایر اماکن ورزشی با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی و براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا مجاز به فعالیت هستند و در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی مورد پلمپ قرار می‌گیرند.
 
وی ضمن هشدار به اهالی ورزش خصوصاً باشگاه‌های بدنسازی و استخرداران، گفت: انتظار داریم به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از تعطیلی مجدد رویدادها و اماکن ورزشی، اهالی ورزش با دقت حداکثری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.
 
به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، شریعتی در پایان اضافه کرد: نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های مذکور به طور مستمر و موکد توسط بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات پزشکی ورزشی ادامه خواهد داشت و با متخلفین برخورد می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..