استاندار یزد تاکید کرد:

بازگشت مددجویان جرائم مالی به جامعه نیازمند همراهی مردم و مسئولان

استاندار یزد با اشاره به مشکلات عدیده ای که برای مددجویان جرائم مالی غیرعمد به دنبال زندانی شدن آنها ایجاد می شود، گفت: باز اجتماعی شدن این مددجویان نیازمند همراهی مردم و مسئولان است.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در آئین ویژه گلریزان زورخانه ای که به مناسبت دهه کرامت و به همت ستاد دیه استان یزد و با همکاری هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان آئین گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد، اظهار داشت: نوع دوستی، ایمان و مردم‌داری از ویژگی‌های بارز خیران و نیکوکاران یزدی است که همواره حامی ستاد دیه استان یزد در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بوده‌اند.

 
وی ضمن تقدیر از همه بنیانگذاران سنت حسنه جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد افزود: مردم نیکوکار یزد با توجه به رفتارهای اجتماعی، فرهنگی و اعتقادات مذهبی که دارند، پای کار خیر ایستاده‌اند و در این زمینه‌ها مشارکت و همراهی می‌کنند.
 
طالبی بیان کرد: باز اجتماعی شدن مددجویان جرایم مالی غیرعمد نیازمند همراهی مردم و سایر مسئولان است بدین ترتیب که نباید افراد آبرومند که به دلایل مشکلات مالی غیرعمد مدتی در زندان بوده اند، پس از آزادی سرخورده شوند.
 
 در این مراسم ورزشکاران به انجام حرکات ورزشی پرداخته و مراسم گلریزان به شیوه زورخانه ای و با میانداری رئیس هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی استان برگزار شد که در این مراسم خیران و نیکوکاران مبلغ یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد دیه استان یزد کمک کردند.
 
در این مراسم که به میزبانی زورخانه علی ابن ابی طالب (ع) یزد و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، استاندار یزد، سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، مدیرکل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امنا ستاد دیه استان، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، مدیرکل کمیته امداد و عضو هیئت امنا ستاد دیه استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان و خیران و پیشکسوتان ورزش‌های باستانی حضور داشتند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..