امام جمعه موقت یزد:

مسئولان تمام تقصیر گرانی را از تحریم و کرونا ندانند

امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه گرانی‌ها مردم را مستاصل کرده است، گفت: مردم متوجه شرایط هستند اما مسئولان هم تمام تقصیر گرانی‌ها را از تحریم و کرونا ندانند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد اظهار داشت: شاهدیم که قوه قضائیه مبارزه جدی با مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی آغاز کرده و خواسته مردم این است که این مبارزه ادامه داشته باشد.

 
وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد از دوره قبل آغاز شده بود، افزود: متأسفانه معمولاً اینگونه است که همواره شروع برنامه‌ها خوب است اما در میانه راه رها می‌شود که درخواست ما از رئیس قوه قضائیه این است که مبارزه با فساد را تا زمانی که ریشه فساد از این مملکت قطع شود، ادامه دهند.
 
آیت اللهی با اشاره به ۱۱ تیرماه سالروز شهادت شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزند ایشان، امام جمعه فقید یزد عنوان کرد: شهید صدوقی و فرزندشان منشأ خدمات ارزشمندی برای استان یزد و از یاوران صدیق امام و انقلاب بوده‌اند.
 
امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی‌های کمرشکن و طاقت فرسایی که اخیراً بر ملت مؤمن و متعهد وارد آمده است، تصریح کرد: البته می‌دانیم که درصدی از این مشکلات و گرانی‌ها به خاطر تحریم هاست و بخشی هم به خاطر شیوع کرونا است اما نمی‌توان تمام این مشکلات اقتصادی را به گردن تحریم و کرونا انداخت و مقداری از آن هم به خاطر قصور و کوتاهی برخی مسئولان است.
 
وی تاکید کرد: برخی مسئولان به قول‌هایی که داده‌اند تاکنون عمل نکرده‌اند؛ البته بی انصافی نمی‌کنیم، مشکلاتی پیش آمده و تا حدی از آن نیز قابل قبول است اما بخشی از آن هم قابل چشم پوشی نیست زیرا حاصل سهل انگاری است.
 
آیت‌اللهی گفت: از مسئولان درخواست داریم که با برنامه ریزی دقیق‌تر و مدیریت بهتر در زمینه کاهش نرخ کالاها به ویژه کالاهای اساسی و ضروری مردم اقدام کنند زیرا اکنون دیگر شرایط طاقت فرسا شده و مسئولان باید فکری برای این موضوع کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..