معاون اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی:

عنوان نخست کسب و کار حلال کشور به یزد اختصاص یافت

معاون اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به پاکدستی مردم استان یزد گفت: عنوان نخست کسب و کار حلال کشور به استان یزد اختصاص یافته است.

به گزارش یزدی نیوزمحمد بارانی  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با تاکید بر اینکه حمایت از حقوق شهروندی یکی از رویکردهای اصلی تعزیرات حکومتی است، اظهار داشت: تعزیرات حکومتی تلاش می‌کند با توجه به سفره مردم، کار تسهیل‌گری انجام دهد.

 
وی عنوان کرد: مداخله تعزیرات حکومتی مبتنی بر پرسشگری است و تلاش ما اجرای شیوه‌ای مداخله است که متناسب با شأن و شخصیت مردم باشد.
 
بارانی تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی هدفی جز توسعه اقتصادی ندارد و یکی از ماموریت‌هایی که در این راستا انجام می‌دهد، تسهیل شرایط برای تولید و توزیع مناسب است که در این راستا به همکاری تمام بخش‌ها نیاز است.
 
معاون اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: حمایت از حقوق مصرف کننده و تسهیل شرایط تولید و توزیع جزو رویکردهای اصلی این نهاد است که امسال با همکاری سایر بخش‌ها این موضوع به جد پیگیری می‌شود.
 
بارانی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت خوب استان یزد و اختصاص رتبه نخست کشوری «کسب و کار حلال» به این استان افزود: کسب این عنوان سندی محکم برای اثبات پاک‌دستی و فرهنگ غنی مردمان دیار قنات و قنوت و قناعت است.
 
وی تاکید کرد: یزد از نظر حقوق بین الملل دارای مالکیتی جهانی است و این امر عامل مهمی در توسعه فرهنگی به شمار می‌رود
 
 
منبع:خبرگزای مهر

بخش نظردهی بسته شده است..