تمامی ظرفیت های استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن به کار گرفته می‌شود

استاندار یزد با بیان اینکه دستگاه های استان باید به صورت جدی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، مسائل مربوط به طرح اقدام ملی مسکن را پیگیری کنند، افزود: باید استانی پیشرو در زمینه اجرای این طرح باشیم.

به گزارش یزدی نیوز«محمد علی طالبی» در شورای مسکن استان که با محوریت بررسی اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان و همچنین بررسی دیگر مسائل حوزه مسکن، با حضور اعضای شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت زمین و مسکن در ماه های اخیر و تاکیدات و توصیه های ویژه دولت برای پرداختن به موضوع مسکن،  عنوان کرد: تاکیدات رئیس جمهور ظرفیت و فرصت مناسبی را فراهم کرده تا شورای مسکن با اختیارات موجود بتواند جدی تر در حوزه تامین مسکن مورد نیاز استان گام بردارد.

وی عنوان کرد: دستگاه های استان باید به صورت جدی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، مسائل مربوط به طرح اقدام ملی مسکن را پیگیری کنند تا استانی پیشرو در زمینه اجرای این طرح باشیم.
استاندار با بیان اینکه علاوه بر جلساتی که در قالب شورای مسکن برگزار شده، جلساتی به منظور تامین مسکن اقشار مختلف جامعه از جمله کارگران، فرهنگیان، نیروهای مسلح و دیگر اقشار جامعه  داشته ایم، گفت: با اینحال لازم هست به صورت هفتگی جلسات حوزه مسکن استان برگزار شود تا بتوانیم جمع بندی مناسبی را از این جلسات در نشست شورای مسکن داشته باشیم.
دکتر طالبی با بیان اینکه حداکثر همراهی را از شهرداری و نظام مهندسی ساختمان در اجرای طرح مسکن ملی انتظار داریم، افزود: در همین راستا باید مجوزها در کوتاهترین زمان ممکن صادر شود .
استاندار تاکید کرد: نظارت‌های فنی و اجرای طرح مسکن ملی به گونه ای باشد که شاهد تکرار حاشیه هایی که برای مسکن مهر پدید آمد، نباشیم
وی در انتها تصریح کرد: مطمئنیم با اجرایی شدن این طرح می‌توانیم شاهد تعدیل قیمت زمین و مسکن و افزایش امید در جامعه شویم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..