به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

نشست ستاد مشترک بازرسی استان برگزار شد

در اجرای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اولین جلسه تیم مشترک بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز "‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه‌ توضیحاتی درخصوص روند برنامه ها با توجه به وضعیت استان، تصمیمات ستاد ملی کرونا، اجرای مصوبات مربوطه، الزام در اجرای مصوبات در راستای کاهش اثرات ویروس کرونا و ضرورت انجام نظارت و بازرسی با توجه به مصوبات ستاد ملی بیان ‌کرد.

 
ترحمی ضمن تاکید بر بازرسی از ادارات، نهادها، مراکز پرجمعیت، دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان استان از تیم بازرسی خواست تا بدون هیچ گونه اغماض و با حساسیت و دقت و توجه به دستورالعمل ها و پروتکل های ابلاغ شده بازدیدها را انجام دهند و گزارش اقدامات انجام شده و ضعف‌ها را به ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام کنند؛ ‌همچنین چک‌لیستی برای رصد وضعیت بهداشتی دستگاه‌ها و مراکز دولتی استان تهیه و پایش و رتبه بندی ادارات در سطوح مختلف صورت گیرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان بر لزوم نظارت و بازرسی جدی از دستگاه‌ها و مراکز پرتجمع، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم در زمینه رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی، پرهیز از سفرهای غیرضروری و شرکت در تجمعات و دورهمی های خانوادگی برای قطع زنجیره انتقال و ‌شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.
 
گفتنی است در پایان اولین جلسه ستاد مشترک بازرسی استان مقرر شد نتیجه بازرسی از دستگاه‌ها و مراکز تجمع به ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام گردد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..