در قالب طرح بخشش کریمانه؛

هزینه مراسم ختم پدر یزدی به آزادی مددجویان مالی اختصاص یافت

خیرین یزدی هزینه مراسم ختم پدر خود را در قالب طرح بخشش کریمانه برای آزادی مددجو محکومین مالی از زندان اختصاص دادند.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، همزمان با دهه کرامت، خانواده مرحوم عبدالقیوم ارباب تفتی با حضور در ستاد دیه استان با اختصاص مبلغ ۱۷۶ میلیون ریال هزینه مراسم ختم این مرحوم را در قالب طرح بخشش کریمانه زمینه آزادی دو محکوم مالی جرایم غیر عمد را فراهم آوردند.

 
طاهره دبستانی یکی از اقوام این مرحوم هدف از این اقدام هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح متوفی و آزادی افرادی بیان کرد به طور بطور ناخواسته و به دلایل جرایم غیر عمد پشت میله‌های زندان قرار می‌گیرند و این اتفاق ممکن است برای هر انسانی پیش بیاید.
 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از شیوع این ویروس تصمیم بر این گرفته شد تا به جای برگزاری مراسم ختم هزینه این مراسم را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دهیم تا در این ایام پر خیر و برکت شرایط آزادی و شادی محکومین مالی فراهم شود.
 
 طرح بخشش کریمانه، طرحی از سوی ستاد دیه استان یزد است که به مناسبت دهه کرامت از تاریخ ۳ الی ۱۳ تیر ماه اجرا می‌شود و از خیران و نیکوکاران دعوت به عمل آمده تا در این ایام زمینه آزادی مددجویان جرایم غیرعمد را فراهم آورند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..