معاون قوه قضائیه:

شکست آمریکا در تحریم‌ها حتمی است

معاون قوه قضائیه با اشاره به اینکه آمریکا به جبران شکست هایی که از ایران متحمل شده، امروز سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ما اجرا می کند، گفت: اعتقاد داریم شکست این تحریم‌ها حتمی است.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام هادی صادقی، در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر در میدان امیرچخماق یزد با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه ملت‌ها به ویژه ملت ایران اظهار داشت: آمریکا امروز شیوه فرعونیان را به کار گرفته و با تحقیر ملت‌ها سعی بر حاکمیت بر آنها دارد و نمونه‌های این اقدام او در کشور ما بارها انجام شده است.

 
وی از تحریم‌ها، کاپیتولاسیون و بسیاری اقدامات دیگر به عنوان فعالیت‌های فرعونی آمریکا یاد کرد و افزود: امروز هر کشوری با آمریکا همراه باشد و منافع او را تأمین و او را در جنایاتش همراهی کند، دوست و مورد حمایت آمریکاست در غیر صورت مورد تحقیر و تحریم قرار خواهد گرفت.
 
صادقی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی و شعارهای پوچی که در مورد حقوق بشر توسط آمریکا سر داده می‌شود، عنوان کرد: آمریکا در حالی از حقوق بشر دم می‌زند که از تمام اقدامات آل‌سعود و رژیم صهیونیستی کودک‌کش و جنایتکار دفاع می‌کند و آنها را در جنایات جنگی که انجام می‌دهند، همراهی می‌کند.
 
معاون قوه قضائیه تاکید کرد: حقوق بشر آمریکایی در حالی مدام از سوی آمریکا تکرار می‌شود که هنوز قانون برده داری در این کشور وجود دارد ضمن اینکه آمریکا در طول دو قرن گذشته تعرض‌های بسیاری به سایر کشورها کرده و جنایات بسیاری را در حق آنها مرتکب شده است.
 
وی تصریح کرد: آمریکا با چپاول، انحصارات و قواعدی که سازمان‌های بین‌المللی برای آنها ایجاد کرده‌اند به اقتصاد اول جهان تبدیل شده و تلاش می‌کند تمام اقتصاد جهان را در سیطره خود بگیرد و با سایر کشورها هرگونه که می‌خواهد رفتار کند.
 
صادقی با اشاره به اینکه گرچه ایران و آمریکا وارد جنگ نظامی نشده‌اند اما در طول این سال‌ها آمریکا از ایران شکست‌های سنگینی خورده است، افزود: نخستین شکست آمریکا از ایران تسخیر لانه جاسوسی آنها بود و روند این شکست‌ها همچنان ادامه دارد.
 
وی با اشاره به دیگر شکست‌های آمریکا از ایران طی چهار دهه گذشته عنوان کرد: آمریکایی‌ها امروز به جبران این شکست‌ها، سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت را علیه این ملت اعمال کرده اما به لطف خدا از این تحریم‌ها نیز سربلند بیرون خواهیم آمد و اعتقاد داریم شکست تحریم‌ها حتمی است.
 
صادقی زورگویی و خشونت را یکی دیگر از ویژگی‌های آمریکایی‌ها دانست و بیان کرد: باید تا می‌توانیم در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، دروغ‌ها و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها را برای عموم مردم فاش کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..