زارچ ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد

no-thumbs

فرماندار یزد گفت: بخش زارچ ظرفیت بالایی را برای توسعه و پیشرفت دارد و حمایت خیرین می تواند بخشی از مشکلات این بخش را مرتفع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از ایرنا محمود شاکری شمسی  در بازدید از پروژه های شهر زارچ و روستای اله آباد افزود: در برخی حوزه ها کمبودهایی وجود دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات و حمایت خیرین این مشکلات مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر توجه ویژه ای به حل مسائل و کمبودها شده است گفت: منطقه زارچ با دید جمعیت نگاه نشده است و البته این اعتقاد وجود داشته که این شهر به عنوان دروازه ورودی شهرستان مرکز استان نیازمند توجه بیشتری است.
فرماندار یزد خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات خوبی در بخش زارچ به لحاظ توجه به نما و منظر شهری و روستایی، آسفالت معابر، جمع آوری نخاله ها و … صورت گرفته که شایسته است در آینده این روند نیز ادامه داشته باشد.
شاکری شمسی همچنین از روند عملیات اجرایی سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر، سالن ورزشی ۱۷ شهریور در شهر زارچ، پارک و ساختمان حاجی بابایی روستای اله آباد از توابع بخش زارچ بازدید کرد.
بخش زارچ دارای یک شهر با ۱۱ هزار جمعیت و ۶۷ روستا و آبادی با بیش از هفت هزار جمعیت و وسعت ۲۳ کیاومتر مربع در ۱۰کیلومتری شمال غربی شهر یزد و درکنار جاده ترانزیت شمال به جنوب واقع شده است

 

بخش نظردهی بسته شده است..