آتش سوزی کشتزارهای میلشبار اردکان مهار شد

no-thumbs

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان گفت: ماموران وامدادگران آتش نشانی آتش سوزی کشتزارهای میلشبار این شهرستان را مهار کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحسین دادآفرین  در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ساعت ۲۲:۸ شب گذشته طی تماس تلفنی مبنی بر آتش گرفتن بخشی از مزرعه شرکت میلشبار نسبت به اعزام یک تیم به آن محل اقدام و آتش سوزی مهار شد.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان با بیان اینکه میزان خسارت وارده در حال بررسی است تصریح کرد: همچنین در ساعت ۲۱: ۱۷ دقیقه روز گذشته طی تماس تلفنی مبنی بر آتش سوزی در مجتمع تولیدی دام واقع در ضلع شرقی اردکان ، واحد آتش نشانی در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفای حریق اقدام کرده اند.
دادآفرین اظهار کرد: در این آتش سوزی بیش از ۲۰ تن کاه و علوفه در آتش سوخته است و هیچ آثاری مبنی بر عمدی بودن این حادثه وجود ندارد و به طور کامل انباردر آتش سوخته است.
وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه در اتفاقی نادر ماموران و نجات گران آتش نشانی اردکان که به منظور تعمیر و تجهیز ماشین آتش نشانی عازم تهران بوده اند با حادثه واژگونی و پرتاب خودرویی در محور قم – تهران روبرو شده اند تصریح کرد: خوشبختانه ماموران اردکانی با همکاری جمعیت هلال احمر آن منطقه اقدام به نجات مصدومین می نمایند و از آتش گرفتن خودرو جلوگیری می نمایند .
اردکان با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..