توسعه پایدار بافق با جذب سرمایه گذاران

no-thumbs

امام جمعه بافق به ظرفیت های موجود این شهرستان اشاره کرد و خواستار جذب سرمایه گذاران بومی و غیر بومی برای توسعه این منطقه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایرنا  حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در جمع مدیران شرکتها و واحد های صنعتی و معدنی شهرستان افزود: در سایه اتحاد ،همدلی و خرد جمعی می توان چشم انداز توسعه این شهرستان را محقق کرد.

امام جمعه بافق به ظرفیت های معدنی ، ریلی ، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی منطقه اشاره کرد و گفت: در هر یک از این صنایع گنجایش دهها سرمایه گذار وجود دارد که باید زمینه جذب آنها به این شهرستان زر خیز فراهم شود.
وی ادادمه داد: در وهله اول باید پتانسیلهای موجود منطقه از راههای مختلف مخصوصا توسط خبرنگاران معرفی شود تا سرمایه گذار با شرایط اقلیمی بافق ،ذخایر معدنی، نخلستانها و قرار گرفتن بر سر پنج راه ریلی کشور و از همه مهمتر وجود امنیت در این شهرستان آشنا شود.
این روحانی، توجه دولت به مناطق دور افتاده و ایجاد صنایع تولیدی و اشتغالزایی را یاد آور شد و گفت: شرایط مناسبی به وجود آمده تا سرمایه گذاران استانی و کشوری بتوانند با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت در اینگونه مناطق سرمایه گذاری کنند.
سلیمانی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در سرمایه گذاری و تعامل در جهت دستیابی به اهداف محورهای توسعه و عمران شهرستان بافق گفت: مسئولان امر باید زمینه و بستر سازی مناسب در جهت حضور صاحبان سرمایه و سرمایه گذاری هرچه بیشتر و مناسب تر آنها را در این شهرستان فراهم کنند.
امام جمعه بافق بر ضرورت وجود همدلی و همراهی در بین مسئولان شهرستان بافق بر اساس محورهای توسعه تاکید کرد و افزود: چون نشست های هم اندیشی تاثیرات زیادی یر ایجاد فضای همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان دارد باید اینگونه جلسات به صورت مداوم و منظم برگزار و تصمیمات آن پیگیری شود.
سلیمانی همچنین نحوه استفاده از توان و ظرفیت شرکت های صنعتی و معدنی در توسعه و عمران و آبادانی شهرستان بافق ،بهره گیری از توان پیمانکاران ،استفاده از پتانسیلهای این شرکت ها و توجه سرمایه گذاران بومی به کار آفرینی و تولید را یاد آور شد و همکاری آنها را مورد تاکید قرار داد.
بافق با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلو متری یزد قرار دارد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..