استقبال مدیرکل ارشاد یزد از نقد منصفانه

no-thumbs

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، استقبال از آزادی رسانه ها و نقد منصفانه آنها در چهارچوب قانون است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، علی غیاثی ندوشن در نشست هم اندیشی با مدیران مسئولان و نمایندگان رسانه های فعال شده در طول دو سال گذشته با اشاره به فعالیت رسانه های مجوز گرفته در دولت یازدهم اظهار داشت: مطبوعات، پایگاه های اطلاع رسانی و خبرگزاری هایی که در این دولت به آنها مجوز داده شده، این مجوز با آگاهی و شناخت کامل معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد بوده و این امر با اشراف کامل به سوابق قبلی مدیران مسئول آنها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: رسانه های مجوز گرفته در دو سال گذشته دارای گرایش های گوناگونی هستند و از نظر تنوع فکری، سلیقه ای، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی دارای اختلاف سلیقه و گرایش هستند و این تنوع از نظر گستردگی جغرافیایی نیز قابل تامل است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به نقش مهم تشکل های صنفی اشاره و تصریح کرد: خانه مطبوعات را به عنوان تشکلی قانونی که معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در سراسر کشور آن را به عنوان یک تشکل صنفی انسجام یافته در حوزه مطبوعات می شناسد

بخش نظردهی بسته شده است..